تئوری های مدیریت دکتر حسین صفرزاده

تئوری های مدیریت دکتر حسین صفرزاده
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کتاب تئوری های مدیریت دکتر حسین صفرزاده

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب تئوری های مدیریت دکتر حسین صفر زاده در۶۰ صفحه در قالب فایل pdf آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نتیجه تصویری برای تئوری های مدیریت دکتر حسین صفر زاده

تئوری های مدیریت دکتر حسین صفرزاده

این کتاب، یکی از پرحجم ترین کتاب های امادگی دکتری میباشد که نزدیکی نظرات و تعدد آنها و دانشمندان مختلف دانشجویان را در حفظ این تئوریها با مشکل مواجه میکند  در خلاصه جزوه تئوریهای مدیریت تلاش شده تا اصلیترین و مهمترین تئوری های مورد نیاز دانشجویان گرامی فراهم شود و از حفظ کردن تئوریهای غیر ضروری اجتناب گردد.

بهترین منبع برای یاگیری سریع کتاب تئوری های مدیریت در زمان کوتاه

با این کتاب پاسخگویی به سوالات تئوری های مدیریت برای شما آسان می شود.
این خلاصه کتاب فقط شامل ۶۰ صفحه است و کاملاً مطالب خلاصه شده و نکات مهم قرار داده شده است. قیمت اصلی کتاب ۲۵ هزار تومان میباشد که شامل ۸۸۱ صفحه بوده که مطالعه آن بسیار دشوار و زمان گیر می باشد.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر