جزوه آمار استنباطی پیشرفته ارشد پیام نور+تست

جزوه آمار استنباطی پیشرفته ارشد پیام نور+تست
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

جزوه آمار استنباطی پیشرفته ارشد پیام نور

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه و سوالات درس آمار استنباطی پیشرفته مناسب داوطلبین ارشد فراگیر رشته های علوم تربیتی – روانشناسی و مشاوره و دانشجویان این رشته با کد درس ۱۲۱۱۲۱۸ – ۱۲۱۱۴۹۳- ۱۲۱۱۴۶۰–۱۲۱۱۴۱۸ پیام نور میباشد که به صورت یک فایل زیپ شده (فشرده) قابل دانلود میباشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فایل های مجموعه جزوات به شرح زیر است :

۱-جزوه کتاب آمار استنباطی پیشرفته ارشد پیام نور استاد نصرالهی در ۶۳ صفحه

۲- PDF کتاب روش های آمار استنباطی در روانشناسی و علوم تربیتی تالیف مهناز علی اکبری، فرهاد شقاقی در ۲۶۰ صفحه

۲- مجموعه ای از سوالات تستی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور این درس ( برخی با پاسخنامه )

بخشی از جزوه آمار استنباطی پیشرفته ارشد پیام نور + تست :

تعریف آمار:

به طور کلی می توان از آمار ۲ تعریف بیان کرد.

۱- روش علمی که جهت جمع آوری، تلخیص، طبقه بندی، تجزیه و تحلیل و تفسیر به کار می‌رود، به عبارت دیگر به بررسی و مطالعه مشاهدات به صورت علمی اشاره دارد.

۲- به مشاهدات عددی و ارقام ریاضی اطلاق می شود مانند: آمارهای بانک مرکزی، گزارش های آماری سازمان های مختلف. به هر حال امروزه به عنوان یک علم شامل مفاهیم و روش های است که در تمام حوزه های علوم به خصوص در پژوهش ها و تحقیقات علمی بدان نیاز داریم.

کاربردهای فراوان:

با توجه به آنچه که بیان شد امروزه علم آمار در بسیاری از حوزه های علمی کاربرد دارد که بعضی از آنها اشاره می کنیم: ۱- در علوم اجتماعی و رفتاری: این نوع کاربرد کمی قبل از جنگ جهانی دوم وارد علوم اجتماعی و رفتاری شد که کاربرد آن همچنان ادامه دارد…..

تصویر فهرست جزوه آمار استنباطی پیشرفته

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.
بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر