دانلود کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی جرالد کوری

دانلود کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی جرالد کوری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

دانلود کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی جرالد کوری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی تالیف جرالد کوری و ترجمه ی دکتر یحیی سید محمدی می باشد که با فرمت PDF در ۸۳ صفحه با کیفیت عالی حاوی نکات کلیدی ویژه جمع بندی امتحان، کنکور کارشناسی ارشد و دکترا در اختیارتان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی جرالد کوری

این کتاب توسط پروفسور جرالد کوری در سال ۲۰۰۹ با ۵۳۹ صفحه منتشر شده است. این کتاب برای درس مشاوره و رواندرمانی دوره لیسانس و بالاتر رشته های روانشناسی، مشاوره و حرفه های سلامت روان در اکثر کشور های جهان به عنوان یک منبع اصلی و کاربردی به شمار می رود. جرالد کوریشخصیت بسیار معروفی در نظریه های روان درمانی است که تقریبا تمام درمانگران با نام و آثار وی آشنا هستند. سبک نگارش این نویسنده و ساختار کتاب وی باعث شده که این اثر به ویراست هشتم برسد.

در این کتا ب مفاهیم و کاربست های اساسی نظامهای درمانی امروزی بررسی شده و به مسایل اخلاقی و حرفه ای در کاربست مشاوره پرداخته شده است.

هدف این کتاب آن است که به دانشجویان آموخته شود تا خردمندانه از بین این نظریه ها و فنون گوناگون انتخاب خود را انجام دهند تا به آنها کمک شود که سبک خاص خود را در مشاوره به وجود آورند.  امید است این کتا ب ارزشمند و غنی در زمینه روان درمانی مورد استفاده همه علاقه مندان و مشاوران و روان درمانگران قرار گیرد.

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر