خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک برند

امتیاز 3.00 ( 1 رای )
خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک برند
نوع فایل
pdf
نویسنده
تاریخ انتشار
۲۳ فروردین ۱۳۹۷
دسته بندی
تعداد بازدید
729 بازدید
۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید

شرح مختصر:

خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک برند

دانش پژوهان گرامی ،محصول مورد نظر شامل خلاصه و جزوه کتاب مدیریت استراتژیک برند کوین‌ لین کلر می باشد که بصورت دستنویس در ۹۰ صفحه حاوی نکات مهم و کلیدی این کتاب (تا فصل ۵ ) بهمراه خلاصه ای دیگر از این کتاب بصورت تایپ شده در حجم ۴۰ صفحه و همچنین اسکن صفحات مهم کتاب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

تصویر مرتبط

 

نگاهی مختصر به کتاب

این کتاب با برندها سروکار دارد-چرا برندها مهم اند، چرا به مشتریان عرضه می شوند و شرکت ها برای اداره درست آن ها چه باید بکنند. همان گونه که امروزه بسیاری از مدیران کسب و کار تصدیق می کنند، احتمالا یکی از ارزشمندترین دارایی های یک شرکت برندهایی است که روی آن سرمایه گذاری کرده و در طول زمان توسعه می دهند. با وجودی که رقبا اغلب می توانند از پروسه تولید نسخه برداری کنند، خلق مجدد عقاید و نگرش هایی که قویاً در ذهن مشتریان جای گرفته اند ساده نیست. هدف اصلی این کتاب فراهم آوردن تدبیری جامع و به روز پیرامون موضوعات برند، ارزش ویژه برند و مدیریت استراتژیک برند است. خوانندگان این کتاب می آموزند:
• نقش برندها، مفهوم ارزش ویژه برند، مزیت خلق برندهای قدرتمند
• سه روش اصلی ساخت ارزش ویژه برند
• دیدگاه های متفاوت اندازه گیری ارزش ویژه برند
• استراتژی های متنوع مدیریت برند
• نقش برندهای شرکتی، فامیلی، فردی و …
• چگونگی انطباق استراتژی های مدیریت برند با مرزهای جغرافیایی در طول زمان

 

این کتاب در ۴۶۶ صفحه، سه بخش و در هفت فصل تنظیم شده است:

  • بخش اول: معرفی چشم اندازهای نوین در مدیریت برند
    • فصل اول: برندها و مدیریت برند
  • بخش دوم: شناسایی و تثبیت جایگاه و ارزش های برند
    • فصل دوم: ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری
    • فصل سوم: جایگاه سازی برند
  • بخش سوم: برنامه ریزی و پیاده سازی برنامه های بازاریابی برند
    • فصل چهارم: انتخاب عناصر برندبا هدف ایجاد ارزشی ویژه
    • فصل پنجم: طراحی برنامه های بازاریابی با هدف ایجاد ارزش ویژه برند
    • فصل ششم: ارتباطات یکپارچه بازاریابی با هدف ایجاد ارزش ویژه برند
    • فصل هفتم: بهبود تداعیات فرعی با هدف ایجاد ارزش ویژه برند
  • نکته:

دوستان عزیز با خرید و دانلود این محصول ،سوالات درس مدیریت برند( نیمسال اول ۹۷-۹۶، نیمسال اول و دوم ۹۶-۹۵ )با کد درس ۱۲۱۸۵۰۶ را بصورت رایگان دریافت نمایید.

 

کلمات کلیدی:خلاصه کتاب – مدیریت – استراتژیک برند

 

افزودن به سبد خرید

مطالعه بیشتر

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.