خلاصه مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل pdf

خلاصه مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
10,500 تومان

شرح مختصر:

خلاصه مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل تالیف گرگ ال.استوارت – کنت جی.بروان و ترجمه ی دکتر سید محمد اعرابی – مرجان فیاضی در قالب فایل PDF مشتمل بر ۱۲۵ صفحه شامل نکات مهم و کلیدی کتاب. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

خلاصه کتاب مذکور توسط تیمی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت دانشگاه های تهران تهیه شده است. در خلاصه این کتاب سعی شده است تا ضمن رعایت اصول خلاصه نویسی و ایجاز،مهمترین نکات مطروحه در کتاب گردآوری شوند به گونه ای که بتوان از آن به عنوان جزوه کتاب مدیریت منابع انسانی: پیوند استراتژی و عمل استفاده کرد.متن خلاصه کتاب از لحاظ نگارشی و ویرایشی با دقت و حساسیت زیادی تنظیم شده تا برآورده کننده تمامی نیازهای دانشجویان عزیز باشد.

خلاصه مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل 

این کتاب مباحث نیروی انسانی در سطح عملیات و استراتژیک را به‌صورتی منجسم، یک‌پارچه و هماهنگ ارائه می‌نماید، چرا که مجموعه‌ای از ابزارهای منابع انسانی به تنهایی راه‌گشا نبوده بلکه باید تشخیص داد برای هر استراتژی کدام ابزار و اقدامی مناسب‌تر است.

مطالب خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی: پیوند استراتژی و عمل در چهار بخش (شامل چهارده فصل) بصورتی سازماندهی شده است که توانمندی بکارگیری کارا و موثر ابزارهای منابع انسانی را از طریق پیوند استراتژی و عمل بخوبی فراهم آورد.

بخش اول با عنوان «انسان به مثابه یک منبع استراتژیک» دارای سه فصل (۱- خلق ارزش و مزیت رقابتی توسط منابع انسانی، ۲-پیش به سوی مدیریت استراتژیک منابع انسانی و ۳- تضمین فرصت هایبرابر برای اشتغال و ایمنی)، بخش دوم تحت عنوان «تامین و حفظ کارکنان موثر» دارای چهار فصل (۴- طراحی شغل، ۵- یافتن کارکنان با استعداد، ۶-گزینش و انتخاب کارکنان مناسب و ۷- مدیریت حفظ وخاتمه خدمت کارکنان)، بخش سوم با عنوان «بهبود عملکرد کارکنان» دارای سه فصل (۸-ارزیابی عملکردو ارائه بازخورد، ۹-آموزش و بهبود عملکرد و ۱۰-توسعه و بالندگی کارکنان) و در بخش آخر یا چهارم باعنوان «انگیزش و مدیریت کارکنان» دارای ۴ فصل (۱۱-ایجاد انگیزه بوسیله برنامه پاداش، ۱۲-طراحی بسته های مزایا و پاداش،۱۳-روابط موثر با کارکنان، ۱۴- هماهنگی استراتژی با عمل) است.

مطالعه بیشتر