پاورپوینت و خلاصه کتاب اندیشه اسلامی ۲ غفارزاده

پاورپوینت و خلاصه کتاب اندیشه اسلامی ۲ غفارزاده
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

پاورپوینت و خلاصه کتاب اندیشه اسلامی ۲ غفارزاده

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مجموعه ای که از پاورپوینت و خلاصه کتاب اندیشه اسلامی ۲ غفارزاده و حسین عزیزی استخراج شده است و شامل دو فایل جداگانه می باشد در اختیار شما عزیزان قرار گرقته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

اندیشه اسلامی ۲ یکی از دروس عمومی در رشته های مختلف در دانشگاه می باشد که علی غفارزاده و حسین عزیزی مولفین این کتاب هستند.مباحث دین شناسی از ضروری ترین بحث هایی است که با جوانب مختلف زندگی انسان ارتباط می باید.بدین روی مسائل گوناگونی در حوزه های دین شناسی قابل طرح است که چنان چه بخواهیم به نام آن ها بسنده کنیم فهرست طولانی ای از این مباحث را در پیش روی خود خواهیم داشت.امروزه بحث های مربوط به حوزه دین پژوهی آنقدر گسترش یافته مه موجب پیدایش رشته های مختلف و جدید آکادمیک گشته است.

دانلود پاورپوینت اندیشه اسلامی 2 غفارزاده

فایل اول شامل تمام فصل های کتاب است که به صورت نکته وار کل مطالب کتاب را جمع بندی کرده است. برای مطالعه در طول ترم یا مطالعه کامل شب امتحان و یا کنفرانس ها مناسب بوده و فایل دوم به طور خلاصه شامل قسمت های مهم کتاب و نکات امتحانی بوده که برای امتحان پایان ترم (خصوصا شب قبل از امتحان) مناسب می باشد.

پاورپوینت و خلاصه کتاب اندیشه اسلامی ۲ غفارزاده

پاورپوینت و خلاصه درس اندیشه اسلامی۲ گزینه ای مناسب برای جمع بندی درس قبل از امتحان و همچنین کنفرانس ها همچنین فایل های قابل دریافت اصل فایل بوده و قابل ویرایش می باشد.

نکته:

دانشجویان عزیز در صورتیکه نیاز به سوالات این درس داشتید از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید تا بصورت رایگان برایتان ارسال شود.

 راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر