پاورپوینت جامع و کامل مدیریت استراتژیک منابع انسانی مایکل آرمسترانگ

پاورپوینت جامع و کامل مدیریت استراتژیک منابع انسانی مایکل آرمسترانگ
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت جامع و کامل مدیریت استراتژیک منابع انسانی مایکل آرمسترانگ

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت بسیار کامل و با کیفیت راهبردهای مدیریت منابع انسانی (مدیریت استراتژیک منابع انسانی) مایکل آرمسترانگ ترجمه:دکتر سید محمد اعرابی و امید مهدیه می باشد که در حجم ۲۷۶ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی مایکل آرمسترانگ:

چارچوب مکتب هاروارد

دیگر بنیان گذار HRM از مکتب هاروارد بیر و همکارانش بودند که آنچه را بکسال چارچوب هاروارد می نامد شرح و بسط دادند

مکتب هاروارد بر این باور است که مشکلات مدیریت کارکنان را تنها به این شیوه می توان حل کرد :

هنگامی مدیران درباره نگرش به کارکنان و انتخاب سیاست ها و روش های مناسب مدیریت منابع انسانی برای تحقق اهداف تصمیم می گیرند ، آن هم بدون فلسفه محوری یا بینشی استراتژیک ، مدیریت منابع انسانی تنها در حد مجموعه ای از فعالیت های مستقل باقی می ماند که هر یک بر اساس رویه های سنتی خاص خود هدایت می شود

بیر و همکارانش معتقدند که امروزه به دلیل فشارهای متعددی که به سازمان وارد می شود به رویکرد استراتژیک گسترده و جامع تری نسبت به منابع انسانی نیاز است . فشارهای محیطی ، مدیریت کارکنان و توجه به آنها را به عنوان دارایی های بالقوه،نه هزینه های متغییر ضروری ساخته است.

پیروان مکتب هاروارد اولین گروهی بودند که عنوان کردند مدیریت منابع انسانی وظیفه مدیران صف است همچنین مدیریت منابع انسانی دربرگیرنده کلیه اقدام ها و تصمیم های مدیریتی است که بر ماهیت رابطه سازمان و کارکنان تاثیر می گذارد .

مکتب هاروارد معتقد است HRM دو ویژگی دارد :

  1. مدیران صف برای تضمین هماهنگی میان استراتژی رقابتی و سیاستهای پرسنلی، مسئولیت بیشتری دارند
  2. ماموریت بخش پرسنلی سازمان عبارت است از تعیین سیاست هایی که نشان می دهند
  3. فعالیت های کارکنان چگونه باید طراحی شود و به اجرا درآیدکه منافع کارکنان و سازمان تقویت شود …

مطالعه بیشتر