pdf کتاب تکنیک های شناخت درمانی (راهنمای کاربردی برای متخصصین بالینی) رابرت لی هی

pdf کتاب تکنیک های شناخت درمانی (راهنمای کاربردی برای متخصصین بالینی) رابرت لی هی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

pdf کتاب تکنیک های شناخت درمانی (راهنمای کاربردی برای متخصصین بالینی) رابرت لی هی

دانش پژوهان گرامی ، در این پست کتاب تکنیک های شناخت درمانی (راهنمای کاربردی برای متخصصین بالینی) رابرت لی هی در قالب فایل PDF بصورت اسکن شده آماده دانلود شده است.در ذیل پیش نمایشی از فهرست مطالب کتاب آورده شده است.

کتاب تکنیک های شناخت درمانی، هم برای شناخت درمانگران مجرب و هم برای شناخت درمانگران تازه کار، ارزشمند و راه گشاست. در این کتاب، بسیاری از مداخلات درمانی به گونه ای شفاف و دقیق توضیح داده شده اند. علاوه بر این، چگونگی طراحی تکالیف خانگی به همراه فرم های خود یاری برای بیماران، به کارگیری این کتاب را آسان تر ساخته است.این کتاب برای کسانی نوشته شده است که با اصول و مبانی شناخت درمانی آشنایی دارند. این کتاب در آینده جزو منابع اصلی شناخت درمانی قرار می گیرد.

معرفی اجمالی محصول

تکنیک‌های شناخت درمانی (راهنمای کاربردی برای متخصصین بالینی)

درمان شناختی-رفتاری، درمانی کوتاه مدت، برخوردار از پشتوانه پژوهشی قوی و قابل استناد است. اثر بخشی، کاربردی و مقرون به صرفه بودن این روش درمانی در حوزه های متعدد اختلالات روانی نشان داده شده است. این توانمندی‌ها مرهون فنون مورد استفاده در این رویکرد درمانی است. خواندن این اثر به تمامی دانشجویان و دانش آموختگان حوزه های مختلف بهداشت روان توصیه می‌شود.

 

درمان شناختی-رفتاری، درمانی کوتاه مدت، برخوردار از پشتوانه پژوهشی قوی و قابل استناد است. اثر بخشی، کاربردی و مقرون به صرفه بودن این روش درمانی در حوزه های متعدد اختلالات روانی نشان داده شده است.

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر