پاورپوینت جامع کتاب حسابداری میانه ۲

پاورپوینت جامع کتاب حسابداری میانه ۲
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

پاورپوینت جامع کتاب حسابداری میانه ۲

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت جامع کتاب حسابداری میانه ۲ تالیف : علی فجـرک انتشارات پیام نور می باشد که در حجم ۳۹۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

چکیده محتوای فایل پاورپوینت کتاب حسابداری میانه ۲:

مقدمه:پیدایش شرکتهای سهامی

تا پایان قرن هیجدهم میلادیواحدهای انتفاعی یا به صورت موسسات انفرادی و یا به صورت شرکتهای غیر سهامی یعنی با مالکیت چند نفر شریک تاسیس می گردید. به علت اوضاع سیاسی در اروپا در قرن هفدم و هیجدهم و پیشرفت علم مخصوصاً علوم تجربی و استفاده کاربری از آنها در معیشت افراد بشر مثلاٌ در کشاورزی استفاده از ماشین تخم پاشی که توسط جتروتال بین سالهای ۱۶۴۷ تا ۱۷۴۱ اختراع شده بود و یا استفاده از ماکوی پرنده در صنایع پوشاک که توسط جیمز وات برای ساختن کندانسور. تبدیل حرکت متناوب پیستون ماشین بخار به حرکت دورانی صورت گرفته همگی باعث پیدایش انقلاب صنعتی در جهان که در اواخر قرن هیجدهم شروع شده و هم چنان تداوم یافته گردیده است .

همزمان با پیشرفت علوم تجربی کشورهای اروپائی معروف شروع به گسترش قلمرو تجارتی خود نموده و علاوه بر تسلط بر بازارهای کشورهای دیگر مستعمرات خود را بسط و توسعه دادند در نتیجه عوامل فوق سرمایه داران برای استفاده بیشتر به فکر استفاده از پولهای اندک مردم افتاده واقدام به تاسیس شرکتهای سهامی به صورت محدود در اروپا تشکیل شدند ( به نقل از صفحه ۸ کتاب تاریخ اروپا تالیف لیتل فیلد (ترجمه فریده قرجه داغی)

عناوین و سرفصل های این کتاب به شرح ذیل می باشد :

فصل اول : شرکت های سهامی و سرمایه پرداخت نشده

فصل دوم : نکاتی در مورد سهام

فصل سوم : سود تقسیم نشده و سود سهام

فصل چهارم : اوراق قرضه پرداختی

فصل پنجم : سرمایه گذاری بلند مدت درسهام و اوراق قرضه

فصل ششم : تغییرات در حسابداری و تهیه صورتهای مالی از مدارک ناقص

فصل هفتم : صورت تغییرات در وضعیت مالی

فصل هشتم : تجزیه و تحلیل صورتهای مالی

فصل نهم : حسابداری تغییر سطح قیمتها وارزش عادله

مطالعه بیشتر