جزوه کامل درس عدالت اجتماعی و حکمرانی دکتر پورعزت و فتحی

جزوه کامل درس عدالت اجتماعی و حکمرانی دکتر پورعزت و فتحی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

جزوه کامل درس عدالت اجتماعی و حکمرانی دکتر پورعزت و فتحی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه کامل درس عدالت اجتماعی و حکمرانی تالیف علی اصغر پورعزت و فاطمه فتحی می باشد که در قالب فایل pdf مشتمل بر ۱۲۲ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

عدالت اجتماعی را میتوان محور مباحث حکمرانی تلقی کرد؛ حکمرانی عادلانه برای تحقق جامعه سالم؛ جامعه ایی فارغ از فقر و فساد، جهل و عقب ماندگی، تزویر و فریب؛ جامعه های پاکیزه از تبعیض و نابرابری. در این کتاب، تلاش شده است ضمن مرور انواع مفاهیم، طرز تلقیها و نظریه ها درباره عدالت اجتماعی، اهمیت عدالت اجتماعی در مدیریت دولتی بررسی گردد.

فهرست مطالب جزوه عدالت اجتماعی و حکمرانی دکتر پورعزت و فتحی :

درآمدی بر حکمرانی
عدالت در سنت چهادره معصوم و سازمان عدل حق مدار
نظریه های عدالت در حکمرانی
مبانی منطقی عدالت حق مدار و مدیریت عادلانه در سازمان
عدالت اجتماعی در پرتو حکمرانی حق مدار

جزوه عدالت اجتماعی و حکمرانی

نوشته شده براساس کتاب دکتر علی اصغر پورعزت و فاطمه فتحی

کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی

ویژه گرایشهای تحول و پیشرفت و توسعه شهری و روستایی

عدالت اجتماعی را میتوان محور مباحث حکمرانی تلقی کرد؛ حکمرانی عادلانه برای تحقق جامعه سالم؛ جامعه ایی فارغ از فقر و فساد، جهل و عقب ماندگی، تزویر و فریب؛ جامعه های پاکیزه از تبعیض و نابرابری.
در این کتاب، تلاش شده است ضمن مرور انواع مفاهیم، طرز تلقیها و نظریه ها درباره عدالت اجتماعی، اهمیت عدالت اجتماعی در مدیریت دولتی بررسی گردد.

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر