pdf ترجمه فارسی کتاب read this 2

pdf ترجمه فارسی کتاب read this 2
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

pdf ترجمه فارسی کتاب read this 2

دانش پژوهان گرامی محتوای این فایل ، pdf ترجمه فارسی کتاب read this 2 با زبانی شیوا و قابل فهم برای همه بهمراه حل تمارین کتاب read this 2 از درس ۱ تا ۹ می باشد که با فرمت pdf در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در ذیل پیش نمایشی از ترجمه این کتاب را مشاهده میفرمائید. این مجموعه شامل ترجمه و حل تمرینات ۹ درس از این کتاب میباشد.در صورت نیاز می توانید این محصول ارزشمند را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

نگاهی اجمالی به کتاب read this 2 :

کتاب Read This! 2 سومین سطح از سری کتاب های Read This! میباشد.

مجموعه کتاب های Read This! در چهار سطح (intro, 1, 2, 3) برای گروه سنی بزرگسالان از سطح مبتدی تا متوسط برای تقویت مهارت reading با ویژگی های content-rich و high-interest با مضامین آکادمیک و non-fiction در راستای تقویت مهارت comprehension، critical thinking، content-specific و general academic vocabulary از مجموعه Academic Word List ارائه می شود.

!Read This یک مجموعه چهار سطحی از انتشارات کمبریج است که برای تقویت مهارت خواندن و واژگان زبان آموزان سطوح مقدماتی تا متوسط است. هر سطح از این مجموعه در بردارنده ۱۵ درس است که که در قالب ۵ موضوع اساسی در زمینه مباحث واقعی نظیر تحصیلات، اجتماعی، علمی، بازاریابی، ارتباطات، تکنولوژی، بهداشت و … تقسیم بندی شده است. هر درس شامل یک Reading اصلی و تمرین هایی است در قالب بخش های متنوع تنظیم گردیده است.

مجموعه رید دیس read this برای آزمون های زبان نظیر آزمون تافل نیز توصیه میشود .

read this!

یک سری خواندن چهار کتاب است که برای بزرگسالان و جوانان دانشجویان ESL طراحی شده است که از ابتدای شروع تا سطوح متوسط است.

read this! سطح ۲ حاوی پانزده داستان مربوط به زمینه های مراقبت های بهداشتی، مطالعات حیوانی، غذا و تغذیه، عدالت کیفری و روانشناسی است. برای مثال، دانش آموزان در مورد چگونگی کشف اولین واکسن، چگونگی دیدار اروپایی ها با زرافه خود و خطر بالقوه مرگ و میر اعتیاد به اینترنت مطالعه می کنند.

دانلود pdf ترجمه فارسی کتاب read this 2

ترجمه روان کتاب read this 2 + حل تمارین کتاب read this 2 از درس ۱ تا ۹

ترجمه شیرین و روان کتاب read this2 از درس ۱ تا ۹

معنی درس به درس ریدینگ های read this2  از درس ۱ تا ۹

مخصوص دوستان شب امتحانی

کلمات کلیدی:ترجمه فارسی -کتاب read this 2 – ترجمه فارسی کتاب – read this 2 -ترجمه فارسی کتاب read this 2

مطالعه بیشتر