پاورپوینت ارائه الگوریتم ترکیبی فرا ابتکاری برای حل مساله مکان یابی مسیریابی

پاورپوینت ارائه الگوریتم ترکیبی فرا ابتکاری برای حل مساله مکان یابی مسیریابی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

پاورپوینت ارائه الگوریتم ترکیبی فرا ابتکاری برای حل مساله مکان یابی مسیریابی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت جامع و کامل ارائه الگوریتم ترکیبی فرا ابتکاری برای حل مساله مکان یابی مسیریابی – وسیله نقلیه ظرفیت دار در حجم ۲۵ اسلاید قابل ویرایش است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

ادهدانلود

مقدمه

مسئله مکان یابی – مسیریابی وسیله نقلیه ظرفیت دار یکی از مسائل جدید و پر کاربرد درمدیریت زنجیره عرضه و شبکه های پخش محصولات می باشد.این مسئله ترکیبی از مساله مکان یابی و تسهیلات و مساله مسیریابی وسایل نقلیه است و هدف آن حل همزمان این دو مسئله است. در مسئله مکان یابی – مسیریابی وسیله نقلیه تعدادی مکان بالقوه احداث دپو به همراه تعدادی مشتری با تقاضا و مکان معین و همچنین تعدادی وسایل نقلیه با ظرفیت معین و برابر وجود دارند.

بنابراین بیشتر تحقیقات صورت گرفته جهت حل آن به توسعه روش های ابتکاری و فرا ابتکاری پرداخته شده است.بیشتر رویکردهای ابتکاری برای دپوهای ظرفیت دار و یا مسیرهای ظرفیت دار (نه هردو باهم ) پیشنهاد گردیده اند.

ولی بعضی از محققان LRP را با در نظر گرفتن دپوها و مسیرهای ظرفیت دار CLRP در نظر گرفته اند.پرینس و همکارانش ۲ مدل ریاضی برای CLRP ارائه نمود.آنها مسئله CLRP را با استفاده از ترکیب رویکرد جستجوی توافقی تصادفی حریصانه یک فرایند یادگیری و یک مکانیزم مرتبط کردن مسیرها پیشنهاد نمودند.در تحقیقی دیگر ازیک الگوریتم MEMETICبا مدیریت جمعیت استفاده نمودند و…

در بخش دوم تعریفی از مساله بهمراه مدل برنامه ریزی ریاضی آن ارائه می گردد.در بخش بعد الگوریتم پیشنهادی به همرا جزئیات آن ارائه می گردد.در بخش چهارم نتایج آزمایشات محاسباتی آورده شده است.و نهایتا بخش آخر به بحث در مورد الگوریتم پیشنهادی و ارائه پیشنهاد برای آینده پرداخته می شود.

پاورپوینت ارائه الگوریتم ترکیبی فرا ابتکاری برای حل مساله مکان یابی مسیریابی

اهداف مساله

مدل ریاضی

ارائه الگوریتم جدید برای حل مساله مکان یابی – مسیریابی وسیله نقلیه ظرفیت دار

در زیر گامهای الگوریتم پیشنهادی آورده شده است:

تولید جواب اولیه:

الگوریتم نزول همسایگی متغیر

در زیر گام های الگوریتم (VND) مورد استفاده در این تحقیق بیان می گردد :

عملگر آشفتگی برروی جواب:

آزمایشات محاسباتی:

جواب های حاصل از الگوریتم پیشنهادی و مقایسه با سایر الگوریتمهای موجود در پیشینه موضوع

بحث و نتیجه گیری

پیشنهادات

مطالعه بیشتر