جزوه و سوالات درس تصمیم گیری کمی برای مدیران کارشناسی ارشد

جزوه و سوالات درس تصمیم گیری کمی برای مدیران کارشناسی ارشد
نوع فایل
pdf+ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

شرح مختصر:

جزوه و سوالات درس تصمیم گیری کمی برای مدیران کارشناسی ارشد

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه و سوالات درس تصمیم گیری کمی برای مدیران کارشناسی ارشد بهمراه نمونه سوالات درس تصمیم گیری کمی برای مدیران ،کاربرد تئوری تصمیم گیری ادوار گذشته دانشگاه پیام نور مناسب دانشجویان رشته کارشناسی ارشد مدیریت MBA و مدیریت بازرگانی می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

این جزوه برای دانشجویان ارشد دانشگاه پیام نور تهیه شده است .در این جزوات نکات مهم ، خلاصه و چکیده مهم درس به همراه ۹ دوره سوالات ادوار گذشته به همراه پاسخنامه قرار گرفته ،این جزوه میتواند مورد استفاده سایر دانشگاه ها و دانشجویان دیگر که این کتاب را به عنوان منبع درس تصمیم گیری کمی برای مدیران دارند نیز قرار بگیرد . این مجموعه مرجع خوبی برای دانشجویان رشته مدیریت MBA است.

این خلاصه جزوه و سوالات مختص دانشجویان ارشد پیام نور و قابل استفاده دانشجویان دیگر دانشگاه ها است

این مجموعه شامل خلاصه جزوات تایپ شده ، جزوات دست نویس و سوالات چندین دوره گذشته به همراه پاسخنامه درس تصمیم گیری کمی برای مدیران ،کاربرد تئوری تصمیم گیری مناسب دانشجویان ارشد فراگیر پیام نور در رشته مدیریت با کد درس ۱۲۱۸۲۰۹ -۱۲۱۸۶۷۳ میباشد که به صورت یک فایل زیپ شده (فشرده) با حجم ۴۸ مگابایت قابل دانلود میباشد .

جزوه و سوالات درس تصمیم گیری کمی برای مدیران کارشناسی ارشد

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر