PDF کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش

PDF کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

شرح مختصر:

PDF کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش

لینک دانلود برای حمایت از حقوق مولفین حذف شده است.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل PDF کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بهترین انتخاب برای یادگیری آناتومی در زمان کوتاه

مناسب ترین منبع جهت شرکت در آزمون های وزارت بهداشت (مخصوصا آزمون های کارشناسی ارشد و کاردانی به کارشناسی)

کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش کتابی فوق العاده در خصوص آناتومی کنکور رادیولوژی ، فیزیک پزشکی و رادیوبیولوژی و حفاظت پرتو و همچنین فناوری تصویربرداری پزشکی و دیگر رشته های کنکور وزارت بهداشت که درعین زبانی ساده و راحت بسیار کامل و جامع می باشد و مورد تاکید همه رتبه های برتر سنوات گذشته می باشد. بهترین رفرنس جهت بدست آوردن درصد بالای آناتومی در کنکور وزارت بهداشت،به شما توصیه میکنم به هیچ عنوان این کتاب فوق العاده را از دست ندهید!

کتاب آناتومی نیکروش خلاصه ترین کتاب آناتومی موجود است که استفاده از آن توسط عده زیادی از داوطلبان موفق ارشد فیزیک پزشکی توصیه شده است .

این کتاب بر اساس نیاز دانشجویان علوم پزشکی و پیراپزشکی و سایر رشته‌هایی که با علم آناتومی سرو کار دارند و می‌خواهند به عنوان پایه، مبانی آناتومی انسانی را بشناسند، نوشته  شده است. تمام مبانی آناتومی در ده فصل و مطالب هر فصل بر اساس تقدم و تأخر لازم و مطابق با سرفصل‌های تعیین شده و منطبق با ضوابط تدریس دانشگاهی تنظیم گردیده است و مهم‌تر آنکه آنچه وقت قابل ملاحظه‌ای مصروف گردیده ترسیم بخش عمده‌ای از شکل‌های کتاب بود که با صرف وقت و حوصله تمام متناسب با هریک از موضوعات در نظر گرفته شده است.

فهرست مطالب کتاب آناتومی به زبان ساده :

فصل۱: بافتهای بدن انسان

فصل۲: استخوانها و مفاصل بدن

فصل۳: عضلات مخطط

فصل۴: دستگاه گردش خون

فصل۵: دستگاه تنفس

فصل۶: دستگاه گوارش

مطالعه بیشتر