خلاصه کتاب مدیر یک دقیقه ای pdf

خلاصه کتاب مدیر یک دقیقه ای pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

شرح مختصر:

خلاصه کتاب مدیر یک دقیقه ای pdf:

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب مدیر یک دقیقه ای اسپنسر جانسون و کنت بلانچارد میباشد که با فرمت pdf تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

خلاصه کتاب مدیر یک دقیقه‌ای را دریافت کنید تا مهم‌ترین و ساده‌ترین نکات موفقیت را یاد بگیرید.

مدیر یک دقیقه‌ای یکی از پرفروش‌ترین کتابهایی است که تاکنون نوشته شده است.

مطالب موجود در مدیر یک دقیقه‌ای به مدیران کمک می‌کند که فضای سازمان خود را با‌نشاط و پربازده نگه دارند و ازکارمندانشان بخواهند.

وظایفشان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

خلاصه کتاب مدیر یک دقیقه‌ای را تهیه کنید تا دستورالعمل‌های موفقیت را به زبانی ساده یاد بگیرید.

چرا باید خلاصه کتاب مدیر یک دقیقه‌ای را تهیه کنید؟

زیرا با خواندن خلاصه این کتاب، تمام نکات مهم و رموز موفقیت گفته شده در کتاب مدیر یک دقیقه‌ای را دریافت می‌کنید. برای خواندن آن به زمان زیادی نیاز ندارید. در حقیقت با ۱۰ دقیقه مطالعه می‌توانید چکیده کتاب را مطالعه کنید. فرمت فایل خلاصه کتاب PDF است؛ یعنی شما می‌توانید خلاصه کتاب خود را در هر دستگاهی مانند موبایل، تبلت یا کامپیوتر مطالعه کنید.

وقتی مدیر یک دقیقه‌ای را دریافت کنید می‌توانید از گفته‌های اسپنسر جانسون و کنت بلانچارد در سخنرانی‌ها، ارائه‌ها و کنفرانس‌های خود استفاده کنید. اگر کتاب مدیر یک دقیقه‌ای را قبلاً مطالعه کرده باشید، با خواندن خلاصه این کتاب، موضوعاتی که خواندید را خیلی راحت به یاد می‌آورید. هزینه این خلاصه کتاب، فقط ۲ هزار تومان است. ۲ هزار تومان یعنی یک دهم قیمت اصلی کتاب! در حالی که خلاصه کتاب و خود کتاب به یک اندازه مهم هستند و نکات مهم هر دو به یک اندازه است.

پس از چند دهه از ارائه کتاب های سنگین در علم مدیریت و رفتار سازمانی، کتاب مدیر یک دقیقه ای مانند حس هوای تازه برای مدیران بود. ممکن است به نظر ساده برسد، اما این کتاب بر اساس آخرین یافته های روانشناسی رفتار نوشته شده بود. نبوغ بلانچارد و جانسون، این اطلاعات را در قالب یک داستان جذاب آورده است. امروزه با ساختارهای سازمانی یکنواخت تر و تاکید بر کار گروهی، می توان استدلال کرد که این کتاب کمتر بکار می آید. این کتاب به نظر می رسد بیشتر به مدل قدیمی سلسله مراتبی “رئیس و زیردستان” در محل کار اشاره می کند. امروزه ما از تفاوت مدیران صرف و رهبران صحبت می کنیم که رهبر الهام بخش است و مدیر صرفا مدیریت می کند….

مطالعه بیشتر