دانلود پاورپوینت بازاریابی اینترنتی

دانلود پاورپوینت بازاریابی اینترنتی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

شرح مختصر:

دانلود پاورپوینت بازاریابی اینترنتی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دو نمونه پاورپوینت بازاریابی اینترنتی می باشد که در حجم ۳۱ و ۲۶ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

پاورپوینت بازاریابی اینترنتی به ارائه توضیحات کاملی از بازاریابی اینترنتی و همچنین بررسی این روش نوین بازاریابی پرداخته است. این پاورپوینت به منظور ارائه یک کار کلاسی یا پروژه تحقیقی بسیار مفید است. تمام دانشجویان رشته های مدیریت به ویژه مدیریت بازاریابی از این پاورپوینت می توانند استفاده کنند، علاوه بر دانشجویان اگر مایل به آشنایی با بازاریابی اینترنتی به صورت علمی هستید، این اسلایدها شما را به خوبی با بازاریابی بر بستر اینترنت آشنا خواهند ساخت.

چکیده محتوای فایل پاورپوینت بازاریابی اینترنتی:

مقدمه :

  • دنیای اینترنت گستره عظیمی از اطلاعات گوناگون و با تعداد کاربران مختلف از کشورها و اقوام مختلف است. در این دنیای مجازی روزانه بسیاری از مبادلات و امور تجاری در حداقل زمان بین افراد و شرکتهای گوناگون از سراسر جهان به وقوع می پیوندد..
  • اینترنت پیشرفته ترین وسیله ارتباط جهانی با امکاناتی وسیع در خدمت بشر می باشد. سازمانها و شرکتهای تجاری که این کانال ارتباطی را درک کرده‌اند تمایل زیادی دارند که بتوانند در اینترت جایگاه خوبی پیدا کنند.
  • گام اول برای ورود به این دنیای عظیم طراحی و راه‌اندازی یک وب سایت اینترنتی است، ولی واقعیت این است که راه‌اندازی یک وب سایت حتی با امکانات بسیار بالا همانند ایجاد یک فروشگاه در یک کوچه بن بست و یا مجموعه‌ای مجلل در وسط کویر است، زیرا کسی به خودی خود از وجود سایت آگاه نیست و باید به نحوی حضور خود را اعلام کرده و سایت را همه جا معرفی نمود.

تعریف:

بازاریابی اینترنتی بخشی از تجارت الکترونیک است که مدیریت اطلاعات، روابط عمومی، خدمات مشتریان و بخش فروش را در بر دارد. به طور کلی تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی از زمانی که دسترسی به اینترنت به صورت گسترده برای عموم مردم فراهم شد، رواج یافته است. به طور کلی واژه بازاریابی اینترنتی به استفاده از اینترنت جهت انجام تبلیغات، فروش کالا و خدمات اطلاق می گردد.

این بازاریابی نوعاً بر اصل “پرداخت به ازای هر کلیک” استوار است. در حال حاضر بیش از یک سوم مصرف کنندگان خانگی در آمریکا و بسیاری از نقاط اروپا که به شبکه اینترنت دسترسی دارند، خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند.

تاریخچه  :

آغاز بازاریابی اینترنتی به اوایل دهه ۹۰ برمی گردد، در آن زمان وب سایت ها اطلاعات خود را به روشی بسیار ساده و تنها با استفاده از فایل های متنی ارائه می دادند، به تدریج گرافیک و در پی آن تبلیغات تصویری به سایت های مختلف افزوده شد. آخرین قدم در این زمینه تکامل تجارت آنلاین و به کارگیری اینترنت جهت سرعت بخشیدن به فروش کالا و خدمات است.

مطالعه بیشتر