کتاب مبانی آموزش مطالعات اجتماعی (درسنامه دانشجویان رشته علوم تربیتی)

کتاب مبانی آموزش مطالعات اجتماعی (درسنامه دانشجویان رشته علوم تربیتی)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان
به زودی ...

شرح مختصر:

دانش پژوهان گرامی ، کتاب مبانی آموزش مطالعات اجتماعی (درسنامه دانشجویان رشته علوم تربیتی) مولفان: امین دایی‌زاده، حسین دایی‌زاده، ایمان رضائیان را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب مبانی آموزش مطالعات اجتماعی (درسنامه دانشجویان رشته علوم تربیتی) مولفان: امین دایی‌زاده، حسین دایی‌زاده، ایمان رضائیان تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نگاهی مختصر بر کتاب مبانی آموزش مطالعات اجتماعی

در کتا ب حاضر، در آغاز چیستی و ماهیت حوزه یادگیری و ویژگی‌های آن تشریح شده است. سپس مطالبی درباره سه حیطه دانش و شناخت، ارزش‌ها و نگرش‌ها و مهارت‌ها، با تأکید بر برنامه درسی جدید مطالعات اجتماعی ارائه گردیده است. در ادامه به روش‌های یاددهی – یادگیری، طراحی واحد یادگیری و کاربرد برخی نظریه‌های یادگیری و یادگیری اجتماعی آموزش مطالعات اجتماعی اشاره شده است. این کتا ب راهنمای نظری و عملی مناسبی برای دانشجویان رشته علوم اجتماعی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی است.

(درسنامه دانشجویان رشته علوم تربیتی)

مولفان :رضائیان, حسین دایی‌زاده, امین دایی‌زاده

موضوع: معلمان علوم اجتماعی – آموزش,علوم اجتماعی – راهنمای آموزشی (عالی),تدریس اثربخش

مبانی آموزش مطالعات اجتماعی

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر