جزوه و سوالات درس اندیشه سیاسی امام خمینی پیام نور

جزوه و سوالات درس اندیشه سیاسی امام خمینی پیام نور
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

جزوه و سوالات درس اندیشه سیاسی امام خمینی پیام نور

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه و سوالات درس اندیشه سیاسی امام خمینی پیام نور بهمراه سوالات و آزمون های ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخ نامه کلیدی و همچنین خلاصه کتاب اندیشه سیاسی امام خمینی یحیی فوزی می باشد که در قالب فایل پی دی اف به منظور صرفه جویی در زمان و عملکرد بهتر در امتحانات مناسب برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور و برای تمامی رشته ها تهیه و تدوین گردیده است.

مروری مختصر بر جزوه و سوالات درس اندیشه سیاسی امام خمینی

کتاب «اندیشه سیاسی امام خمینی» نوشته‌ی دکتر «یحیی فوزی» است. این کتاب ابعاد اندیشه و دیدگاه‌های سیاسی امام خمینی (ره) را در پنج فصل تشریح و تبیین کرده است. صفحات آغازین کتاب نیز به شرح حالی از امام خمینی (ره) اختصاص دارد. در فصل اول، تحولات سیاسی- اجتماعی دوران حیات امام خمینی و نقش آن در طرح اندیشه سیاسی ایشان مطرح شده است. بنیادهای نظری اندیشه سیاسی امام خمینی موضوع فصل دوم کتاب است و در فصل سوم به مباحث مهم اندیشه سیاسی امام خمینی پرداخته شده است. فصل چهارم به جهت‌گیری‌ها و اهداف مهم حکومت اسلامی از دیدگاه امام خمینی اختصاص دارد. مبانی نگرش امام خمینی به سیاست خارجی و نظام بین‌الملل در فصل پنجم کتاب مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. کتاب حاضر را نشر «معارف» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

فلش کارت و نکات مهم کتاب اندیشه سیاسی امام خمینی

بهمراه نمونه سوالات درس اندیشه سیاسی امام خمینی

با کد درس ۱۲۲۰۴۷۹-۱۲۲۰۴۷۸ تمامی ادوار از سال ۸۸ الی ۹۷

 راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر