کتاب جوجه اردک زشت درون pdf

کتاب جوجه اردک زشت درون pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
به زودی ...

توضیحات فایل:

کاربران گرامی ،کتاب جوجه اردک زشت درون اثر دبی فورد ترجمه ی فرشید قهرمانی را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب جوجه اردک زشت درون اثر دبی فورد ترجمه ی فرشید قهرمانی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نگاهی اجمالی بر کتاب جوجه اردک زشت درون

کتاب «جوجه اردک زشت درون» نوشته‌ی «دبی فورد» و ترجمه‌ی «فرشید قهرمانی» است.

ناشر درباره‌ی کتاب آورده است:

«ماسکی زیبا به چهره ولی احساسی بد در درون. احساس بدی که قدرت ما را برای زیستن زندگی دلخواه‌مان از ما می‌گیرد.

وحشتناک‌تر اینکه در مقطعی از زمان شاید حس کنیم دیگر زندگی ما درست‌شدنی نیست و شروع کنیم به تخریب همه دستاوردهای زندگی.

اما جالب است بدانید همه قدرت شما برای دستیابی به خواسته‌ها و آرزوهایتان و کسب اعتماد به نفسی تازه در دوستی و پذیرش همین زشتی‌های درون‌تان است.

این کتاب با بیانی شیرین و کاربردی به شما می‌گوید چگونه صفت‌هایی که تا دیروز بدتان می‌آمد را در جهت بدست آوردن قدرت نامرئی و قوی اعتماد به نفس به کار گیرید. عجیب است ولی قطعا شدنی است.»

کتاب جوجه اردک زشت درون اثر دبی فورد درباره برداشتن نقاب از بخشی از وجود شماست که روابطتان را تخریب و روحتان را خراب می کند. و شما را از رسیدن به رویاها و آرزوهایتان بازمیدارد. همان بخشی از وجودتان که روان شناس مشهور کارل گوستاو یونگ آن را سایه نامگذاری کرده. سایه شامل تمامی بخشهایی در وجود شماست که تلاش دارید آنهارا پنهان یا انکار کنید. سایه شامل وجوه تاریکی در وجودتان است که باور کردید توسط افراد خانواده, دوستان و مهم تراز همه خودتان غیر قابل قبول و نپذیرفتنی است. با مطالعه این کتاب خواهید توانست طبیعی و واقعی…

فهرست مطالب کتاب:

  • دنیای بیرون ، دنیای درون
  • دنبال کردن سایه
  • جهان درون ماست
  • به یاد آرودن خود
  • سایه ات را بشناس تاخودت را بشناسی
  • من آن هستم
  • پذیرفتن نیمه ی تاریک تان
  •  و…

مطالعه بیشتر