کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران

کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان
به زودی ...

توضیحات فایل:

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،در این بخش کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران محمد رحیم عیوضی، محمد جواد هراتی را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران محمد رحیم عیوضی، محمد جواد هراتی در قالب فایل pdf تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست مطالب :

فصل اول: تعریف مفاهیم و عوامل شکل گیری انقلاب ها

فصل دوم: وضعیت اروپا و ایران در اواخر قرن نوزدهم

فصل سوم: چالش الگوی شبه ترقی غرب گراو تعالی اسلامی در عصر مشروطه

فصل چهارم: عصر پهلوی ، شبه ترقی غرب گرا و باستان گرایی

فصل پنجم: روند تکاملی الگوی پیشرفت و تعالی و شکل گیری انقلاب

فصل ششم: انقلاب اسلامی، هویت خواهی و استقلال طلبی

فصل هفتم: تحلیلی بر تحولات دوران تثبیت و تداوم انقلاب اسلام

معرفی کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران

کتا ب درآمد ی تحلیلی بر انقلا ب اسلامی ایران نوشته محمدرحیم عیوضی و محمدجواد هراتی یکی از کتابهای تخصصی انتشارات دانشگاه پیام نور است که برای تدریس در رشته گروه معارف این دانشگاه طراحی و تدوین شده است.دانشگاه پیام نور در سال ۱۳۷۶ تاسیس شد. این دانشگاه یک سازمان مرکزی در تهران و واحدهایی در سراسر کشور دارد. روش آموزش دانشگاه پیام نور بر اساس آموزش از راه دور و نیمه‌حضوری است.

رشته‌های مختلفی از علوم انسانی، ریاضی، تجربی، تربیت بدنی و… در این دانشگاه تدریس می‌شوند. کتابهای انتشارات دانشگاه پیام نور توسط اساتید متخصص نوشته شده‌اند. این کتابها از یک ساختار واحد پیروی می‌کنند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تقریبا دانشجو را از حضور استاد بی‌نیاز می‌کنند.کتا ب تخصصی درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران هم یکی از کتابهای کاربردی و جامع این انتشارات برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های معارف است.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱– دریافت از طریق ایمیل

۲– دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱– واریز به حساب یا کارت به کارت

۲– پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر