دانلود کتاب نظریه های رشد ویلیام کرین

دانلود کتاب نظریه های رشد ویلیام کرین
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان
به زودی ...

شرح مختصر:

دانشجویان و کاربران گرامی ، کتاب نظریه های رشد ویلیام کرین ترجمه ی دکتر غلامرضا خوی نژاد, دکتر علیرضا رجایی را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب نظریه های رشد ویلیام کرین ترجمه ی دکتر غلامرضا خوی نژاد, دکتر علیرضا رجایی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نظریه های رشد

درباره کتاب نظریه های رشد ویلیام کرین

از ویژگی بسیار خوب این کتاب، مقایسه نظریه‌های مختلف با یکدیگر است که آگاهی خواننده را نسبت به رشد انسان عمیق‌تر می‌سازد.

در روانشناسی رشد، تغییر و تحولات انسان از هنگام لقاح تا لحظه مرگ مورد مطالعه قرار می‌گیرد.در این مسیر پرپیچ و خم، رمز و رازهای بی‌شماری نهفته است.

هدف روانشناسی رشد این است که چگونگی تحولات دوران مختلف زندگی را توصیف و تبیین کند تا از این طریق، بتوان رفتار آدمی را پیش‌بینی و کنترل کرد. نظریه‌های رشد همچون آیینه نشان می‌دهند که این تحولات در زندگی آدمی چرا و چگونه رخ می‌دهند. در کتاب نظریه‌های رشد، از روسو و جان لاک تا پیاژه، فروید، اریکسون،اسکینر و نظریه‌های جدید دیگر در زمینه رشد مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، شیوه بیان نظریه به وسیله نویسنده، بسیار روان و جذاب است و خواننده با مطالعه هر فصل احساس می‌کند که بینش‌های تازه‌ای در مورد رشد انسان کسب کرده است. همچنین، دیگر ویژگی بسیار خوب این کتاب، مقایسه نظریه‌های مختلف با یکدیگر است که آگاهی خواننده را نسبت به رشد انسان عمیق‌تر می‌سازد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱– دریافت از طریق ایمیل

۲– دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱– واریز به حساب یا کارت به کارت

۲– پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر