جزوه و سوالات درس حقوق جزای عمومی ۲ دکتر اردبیلی

جزوه و سوالات درس حقوق جزای عمومی ۲ دکتر اردبیلی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

جزوه و سوالات درس حقوق جزای عمومی ۲ دکتر اردبیلی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه و سوالات حقوق جزای عمومی ۲ دکتر اردبیلی بهمراه سوالات امتحانی پایان ترم مناسب برای دانشجویان رشته حقوق دانشگاه پیام نور با کد رشته ۱۲۲۳۰۲۴ می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتویات جزوه حقوق جزای عمومی ۲:

  • جزوه دستنویس دانشجو درس حقوق جزای عمومی ۲ در حجم ۱۰۱ صفحه
  • جزوه حقوق جزای عمومی ۲ استاد علی رشیدیان در حجم ۱۶ صفحه
  • جزوه خلاصه درس حقوق جزای عمومی ۲ دکتر اردبیلی در حجم ۳۱ صفحه
  • فلش کارت و نکات کلیدی درس حقوق جزای عمومی ۲
  • مجموعه نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با کد رشته ۱۲۲۳۰۲۴ شامل تمامی ادوار از سال ۸۷ الی ۹۷ با پاسخنامه

حقوق کیفری عمومی یا حقوق جزای عمومی شاخه‌ای از حقوق کیفری است که به مطالعهٔ قواعد کلی و مشترک جرایم و مجازات‌ها می‌پردازد.

تعریف جرم و مجازات، شروط تحقق بزه (جرم) و عناصر آن، انواع مجازات و مطلوبیت آنان، علت‌شناسی پدیده‌های جنایی و فلسفهٔ سزادهی مجرمان و همچنین بررسی اصول پذیرفته شده در حقوق کیفری و تاریخچه این علم از موضوعات حقوق کیفری عمومی هستند.

حقوق کیفری عمومی و حقوق کیفری اختصاصی دو شاخهٔ علم حقوق کیفری در تعریف گرایش مکتب حقوقی رومی ژرمنی است. در گرایش آنگلوساکسون و مکتب کامن‌لا چنین اشتقاقی در حقوق کیفری وجود ندارد.

جزوه و سوالات درس حقوق جزای عمومی ۲ دکتر اردبیلی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر