کارآفرینی کفش شادانپور با فرمت word

کارآفرینی کفش شادانپور با فرمت word
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

کارآفرینی کفش شادانپور با فرمت word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل طرح کارآفرینی کفش شادانپور می باشد که با فرمت ورد ( word ) با قابلیت ویرایش در حجم ۱۳ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

این شرکت به تولید کفشهای مردانه و بچه گانه مشغول خواهد بود این کفش ها در سه طرح مختلف و سه نوع جنس می باشد. تولیدات این شرکت کفش های معمولی و ورزش مردانه بوده و جهت تولید مراحل مختلفی با نیروهای با تخصص های مختلف می باشد.

مراحل تولید یک جفت کفش از قسمت های مختلف که در ذیل آمده تشکیل می‌شود:

تعداد کارگران این قسمت ها به ترتیب:

قسمت برش۲ نفر
قسمت دوخت۵ نفر
قسمت زیره زنی۵ نفر
قسمت ارم زنی۲ نفر
قسمت بسته بندی۱ نفر

 

در قسمت برش مواد اولیه که چرم یا نبوک یا فوم می باشد در اندازه های مختلف و به شکل هایی که به وسیله قالب مشخص می شود برش خورده و به قسمت دوخت فرستاده می شود در این قسمت تکه های بریده شده به وسیله چرخهای بزرگ به هم دوخته شده و شکل اولیه بخود می گیرد در قسمت زیره زنی قطعات دوخته شده به روی قالب قرار گرفته زیره یا همان تخت کفش است به آن متصل شده و در مرحله آرم یا علامت اختصاری شرکت که به صورت مارک های کوچک می باشد به روی کفش ها به وسیله حرارت یا چسب یا دوخت نصب

می گردد و در مرحله آخر اضافات و لبه های زائد تخت کفش تمیز شده و لکه ها یا اضافات چسب پاک گردیده و بسته بندی شده مضاف به اینکه جعبه های کفش آماده شده و منگنه خورده و بعد از بسته بندی کفش ها جهت ارسال به بازار در جعبه های بزرگ بسته بندی می گردد.

 راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر