جزوه و سوالات درس روانشناسی تجربی پیام نور

جزوه و سوالات درس روانشناسی تجربی پیام نور
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

جزوه و سوالات درس روانشناسی تجربی پیام نور

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه و سوالات درس روانشناسی تجربی دکتر گنجی منبع رشته روانشناسی بهمراه سوالات امتحانی پایان ترم دانشگاه پیام نور می باشد که در قالب فایل پی دی اف در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتویات جزوه روانشناسی تجربی دکتر گنجی:

  • جزوه خلاصه درس روانشناسی تجربی دکتر حمزه گنجی حاوی نکات کلیدی و مهم در حجم ۴۷ صفحه
  • جزوه درس روانشناسی تجربی در حجم ۱۵ صفحه
  • فلش کارت درس روانشناسی تجربی در حجم ۵ صفحه
  • مجموعه نمونه سوالات درس روانشناسی تجربی با پاسخنامه شامل تمامی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور (آخرین بروز رسانی سال ۹۷)

 روان شناسی تجربیکتاب حاضر که توسط اساتید برجستۀ روان شناسی دانشگاه های آمریکا و سردبیران مجلۀ روان شناسی آزمایشی به رشتۀ تحریر در آمده، با برطرف ساختن خلاء مذکور و گزینش مثال های خاص، نکات روش شناختی مورد نظر را به بهترین وجه تبیین کرده است. محتوای اصل این کتاب در دو بخش و پانزده فصل تنظیم شده است. بخش دوم آن با عنوان روان شناسی تجربی، اصول و کاربرد در ده فصل و دو پیوست به طور مشترک توسط دانشگاه شهید بهشتی و انتشارات سمت چاپ شده است و بخش اول ( کتاب حاضر ) که شامل پنج فصل روش شناسی و یک پیوست آماری است با عنوان روان شناسی تجربی، پایه های پژوهش به صورت یک جلد مستقل در انتشارات دانشگاه شهید بهشتی چاپ شده است. 

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر