جزوه درس حقوق جزای اختصاصی ۲+تست

جزوه درس حقوق جزای اختصاصی ۲+تست
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه درس حقوق جزای اختصاصی ۲ بهمراه سوالات امتحانی پایان ترم دانشگاه پیام نور می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتویات جزوه حقوق جزای اختصاصی ۲:

جزوه حقوق جزای اختصاصی استاد سالاوانی

جزوه حقوق جزای اختصاصی ۲ دانشگاه پیام نور

خلاصه کتاب جزای دکتر محمد صادقی

جز وه حقوق جزای اختصاصی (رتبه برتر کانون وکلا)

جز وه حقوق جزای اختصاصی ۲ استاد میرزایی

جز وه درس حقوق جزای اختصاصی ۲ -جرایم علیه اموال و مالکیت

جز وه حقوق جزای دکتر رستمی

مجموعه نمونه سوالات درس حقوق جزای اختصاصی ۲،جرایم علیه اموال و مالکیت

جز وه درسی حقوق جزای اختصاصی ۲ در قالب فایل pdf به همراه نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخ نامه ، مناسب برای دانشجویان رشته های حقوق و حقوق جزا و جرم شناسی با کد رشته ۱۲۲۳۰۳۶٫۱۲۲۳۲۵۰

حقوق کیفری اختصاصی (جرایم علیه اشخاص)

موضوع حقوق کیفری جرایم علیه اشخاص، تمامیت جسمانی و شخصیت انسان است؛ برخی از این جرایم که معمولاٌ خشونت آمیز نیز هستند همچون قتل ، ضرب و جرح ومنازعه، علیه جسم و جان فرد صورت می گیرد و برخی دیگر همچون توهین، افترا و… به روح و شخصیت معنوی و روانی فرد صدمه وارد می کنند، از این رو این جرایم به دو قسمت جرایم علیه تمامیت جسمانی  و جرایم علیه شخصیت معنوی افراد تقسیم می شوند.

راهنمای خرید و دانلود فایل جزوه درس حقوق جزای اختصاصی ۲

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمایید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر