طرح توجیهی راه اندازی باشگاه پرورش اندام با فرمت WORD

طرح توجیهی راه اندازی باشگاه پرورش اندام با فرمت WORD
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

شرح مختصر:

طرح توجیهی راه اندازی باشگاه پرورش اندام با فرمت WORD

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل طرح توجیهی و کارافرینی ایجاد و راه اندازی یک باشگاه پرورش اندام می باشد که با فرمت ورد با قابلیت ویرایش مشتمل بر ۳۶ صفحه نگارش شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

بخشی از متن طرح توجیهی ایجاد و راه اندازی باشگاه پرورش اندام:

در مراحل مختلف ایجاد و راه اندازی یک باشگاه پرورش اندام ساز و کار پیچیده ای بکار نرفته که شناخت ان مستلزم صرف زمان و انرژی زیادی باشد.

نحوه فعالیت و چرخه ی ایجاد درامد در این گونه باشگاهها تا حد زیادی به سالن های ورزشی دیگر شباهت دارد و تفاوت انها در نیاز به تجهیزات بیشتر می باشد.

شاید در یک باشگاهی که هنرهای رزمی تعلیم داده میشود تنها داشتن تجهیزاتی مانند یک کیسه ی مشت زنی و چند عدد میت کافی باشد ولی در یک سالن بدن سازی حد اقل ۲۰ نوع دستگاه مختلف مورد نیاز است که در فصل چهارم به ان اشاره خواهیم.

نحوه تعلیم به افراد در سالن های بدن سازی نیز نسبت به ورزش های دیگر متفاوت است. در اینگونه باشگاهها یک مربی که تخصص و تجربه ی بالایی باشد می بایست برای تنظیم برنامه ی تمرینی به هنر جویان در استخدام مجموعه باشدو تنها دو جلسه حضور مربی در باشگاه در طی هفته کافی میباشد.

مربی دیگری که تخصص و تجربه ی پایین تری داشته باشد برای تعلیم نحوه ی انجام تمرینات به هنرجویان طبق برنامه اختصاصی هر فرد باید به طور دایم در باشگاه حضور داشته باشد.

مدیران باشگاهها برای جذب بیشتر افراد نیمه اول روز را به تمرین خانمها اختصاص داده و ساعات کار باشگاه را به دو قسمت صبح (خانمها) و بعد ظهر (اقایان ) تقسیم میکنند. به همین دلیل میبایست یک مربی خانم که در رشته ی ایروبیک دارای تخصص میباشد در باشگاه حضور داشته باشد.

برای نظافت سالن نیز با یک شرکت خدماتی قرار داد میبندیم که در طول هفته دو جلسه شخصی را که دارای فیزیک مناسبی باشد برای نظافت در اختیار باشگاه قرار دهند. مدیریت مجموعه نیز باید به طور تمام وقت در مجموعه حضور داشته و علاوه بر نظارت بر فعالیت ها و عملکرد افراد از متقاضیان ثبت نام بعد از تشریح قوانین و مقررات مجموعه ثبت نام به عمل آورد.

فهرست کلی مطالب:

فصل اول: شناخت اولیه و کلی کسب و کار

فصل دوم: مطالعه بازار کسب و کار (تقاضا )

فصل سوم: ملاحظات قانونی و حقوقی و اجتماعی و سیاسی

فصل چهارم: هزینه های سرمایه گذاری

فصل پنجم: تعین برنامه فروش محصول یا خدمات کسب و کار

فصل هفتم: شرح فن آوری خدمات

فصل  نهم: تدوین برنامه استراتژیک (راهبردی ) کسب و کار

منابع

مطالعه بیشتر