جزوه حقوق بین الملل خصوصی ۱ دکتر حسین آل کجباف

جزوه حقوق بین الملل خصوصی ۱ دکتر حسین آل کجباف
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

جزوه حقوق بین الملل خصوصی ۱ دکتر حسین آل کجباف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه حقوق بین الملل خصوصی ۱ دکتر حسین آل کجباف بهمراه نمونه سوالات امتحانی پایان ترم ادوار گذشته دانشگاه پیام نور می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتویات جزوه :

  • خلاصه کتاب حقوق بین الملل خصوصی ۱ دکتر حسین آل کجباف شامل نکات مهم و کلیدی
  • جزوه درس حقوق بین الملل خصوصی ۱ دانشگاه پیام نور در حجم ۲۷ صفحه
  • جزوه حقوق بین الملل خصوصی در حجم ۵۸ صفحه
  • بانک نمونه سوالات ادوار گذشته درس حقوق بین الملل خصوصی ۱ با پاسخنامه مناسب برای دانشجویان رشته حقوق با کد درس ۱۲۲۳۰۴۴ (از سال ۸۷ الی ۹۷)

جزوه کتاب حقوق بین الملل خصوصی ۱ ، برای آشـنایی دانشـجویان بـا موضـوعات حقوق بین الملل خصوصی، تألیف و طراحی گردیده است. این جزوه از چهار فصـل بـا عنوانهای زیر تشکیل شده است:

  • فصل اول: کلیات
  • فصل دوم: تابعیت
  • فصل سوم: اقامتگاه
  • فصل چهارم: وضعیت حقوقی بیگانگان

با توجه به توسعه روزافزون روابط بین المللی، که این روابط از یکطرف، شـامل روابـط بین دولتها با یکدیگر، که موضوع حقوق بـین الملـل عمـومی اسـت و از طـرف دیگـر، روابط بین دولتها با افراد، در زندگی بین المللی، که موضوع حقوق بین الملل خصوصـی است باعث گردیده تا حقوق بین الملل نیز توسعه یابد.

جزوه حقوق بین الملل خصوصی ۱ دکتر حسین آل کجباف

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر