جزوه و سوالات درس اصول محاسبات شیمی صنعتی پیام نور

جزوه و سوالات درس اصول محاسبات شیمی صنعتی پیام نور
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

جزوه و سوالات درس اصول محاسبات شیمی صنعتی پیام نور

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه و سوالات درس اصول محاسبات شیمی صنعتی پیام نور بهمراه نمونه سوالات امتحانی پایان ترم ادوار گذشته دانشگاه پیام نور می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتویات جزوه :

  • جزوه درس «اصول محاسبات شیمی صنعتی بر اساس کتاب «اصول محاسبات مهندسی شیمی» تألیف «هیمل بلاو» ترجمه «دکتر مرتضی سهرابی» با فرمت پاورپوینت در حجم ۲۳۹ اسلاید قابل ویرایش
  • آخرین نسخه جزوه درس اصول محاسبات شیمی صنعتی با فرمت پی دی اف در حجم ۲۴۰ صفحه
  • کتاب اصول محاسبات شیمی صنعتی ویرایش هفتم دکتر تحویلداری و دکتر نوذری
  • بانک نمونه سوالات درس  اصول محاسبات شیمی صنعتی با پاسخنامه مناسب برای دانشجوان رشته شیمی با کد درس ۱۱۱۴۰۶۳

آشنایی با روشها و نحوه عملیات واحدهای تولیدی در صنایع شیمیایی ، یکی از مباحث ضروری است که باید هر شیمیست یا مهندس شیمی ، اطلاعات و دانش لازم را در مورد آن داشته باشد تا بتواند با شناخت فناوری و نحوه تغییر مواد خام به محصولات طی فرایندهای صنعتی ، ساده‌ترین ، اقتصادی‌ترین و کاراترین روش را انتخاب کند. اغلب واکنشها در محلولها انجام می‌شود و مواد واکنشی در طی فرآیند ، میان واکنشگاه ، لوله‌های انتقال و سایر عناصر جریانی ، به حرکت در می‌آیند. در واقع کنترل دقیق چنین فرآیندی ، مستلزم داشتن اطلاعات کافی نسبت به مباحث شیمی صنعتی مثل مکانیک سیالات ، اندازه گیری دبی و سایر پارامترهای وابسته به آن و … می‌باشد.

جزوه و سوالات درس اصول محاسبات شیمی صنعتی پیام نور

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر