کتاب رستاخیز مردگان نسخه اصلی و زبان فارسی

کتاب رستاخیز مردگان نسخه اصلی و زبان فارسی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,600 تومان

شرح مختصر:

کتاب رستاخیز مردگان نسخه اصلی و زبان فارسی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب رستاخیز مردگان نسخه اصلی و زبان فارسی با فرمت pdf با کیفیت عالی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

کتاب رستاخیز مردگان (نکرونومیکون)

کتابیست قدیمی که به قلم لاو کرفت نویسنده معروف ژانر وحشت نوشته شده است.او اعتقاد دارد این کتاب در ابتدا توسط ماجراجویی عرب زبان به نام عبدالحضرت که مشهور به عرب دیوانه بوده نوشته شده است.
عبدالحضرت در بیابان با موجوداتی ترسناک روبرو می شود و راه و رسم زندگی و مراوده با آن ها را می اموزد اما سرانجام توسط همان موجودات به طرز وحشتناکی کشته می شود.نام اصلی این کتاب الضعیف بوده که بعد ها توسط یونانی ها ترجمه می شود و به نکرونومیکون تغییر میکند.
این کتاب شامل علوم ممنوعه برای احضار و مراوده با شیاطین و اهریمنان است.هم چنین در این کتاب پیشگویی هایی در مورد آینده بشریت آمده که طبق ادعایی گفته می شود تعدادی از پیشگویی های نوستر آداموس از این کتاب بوده است.
بدلیل شهرت و اهمیت این کتاب، چند فیلم هالیوودی بنام های Necronomicon: Book of Dead 1993 و The Necronomicon 2009 و Necronomicón 2018 ساخته شده است.
ترجمه کتاب به زبان های مختلف

کتاب العضیف در سال ۷۳۰ میلادی در دمشق بدست عبدلحضرت نوشته شده است
• اولین ترجمه به زبان یونانی در سال ۹۵۰ میلادی تئودوروس پیلاتوس به نام نکرونامیکون ترجمه شد

• دومین ترجمه از نسخه یونانی توسط ائولوس ورمینوس در سال ۱۲۲۸ میلادی به زبان لاتین ترجمه شد

• سومین ترجمه از نسخه لاتین به زبان آلمانی در قرن ۱۵ میلادی هم ترجمه شد

• چهارمین ترجمه از نسخه آلمانی به زبان ایتالیایی در قرن ۱۶ میلادی ترجمه گردید

• پنجمین ترجمه از نسخه لاتین به زبان اسپانیولی در قرن ۱۷ میلادی ترجمه شد

توضیحات کلی از کتا ب رستاخیز مردگان نسخه اصلی و زبان فارسی

کتا ب نکرونومیکون رستاخیز مردگان نسخه فارسی:سومریها برای یک موجود عجیب و غریب که از دریا آمده بود و لباس غواصی به تن داشت اعتبار قائل بودند، کسی که به آنها نوشتن، علم، کشاورزی، معماری و، البته، جادو یاد می داد. تقریبا یک شبه، سومری ها متمدن شدند. سیستم نکرونومیکون در معابد هفت طبقه کار می کرد و آنها نیروی متداول و قدرتمند در خاورمیانه بودند.

اکنون، پس از هزاران سال به معنای واقعی کلمه، این سیستم عرفانی مخفی برای کسب قدرت، عشق و موفقیت برای همه در دسترس است….

مطالعه بیشتر