دانلود جزوه کنکوری آیین دادرسی مدنی ۱ و ۲ و ۳ دکتر سهیل طاهری

دانلود جزوه کنکوری آیین دادرسی مدنی ۱ و ۲ و ۳ دکتر سهیل طاهری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

دانلود جزوه کنکوری آیین دادرسی مدنی ۱ و ۲ و ۳ دکتر سهیل طاهری

کاربران گرامی ،در این بخش لینک دانلود جزوه کنکوری آیین دادرسی مدنی ۱ و ۲ و ۳ دکتر سهیل طاهری در حجم ۲۱۹ صفحه بصورت دستنویس آماده گردیده است.در صورت نیاز می توانید این محصول را از سایت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه کنکوری و نموداری آیین دادرسی مدنی ۱ و ۲ و ۳ دکتر سهیل طاهری

آئین دادرسی مدنی تشریفاتی است که مشخص می‌کند افرادی که مدعی حقی برای خود هستند یا اختلافی در امور مدنی با یکدیگر دارند چگونه می‌توانند این حقوق را به موقع اجرا در آورند.

به بیانی دیگر آیین دادرسی مدنی، قواعدی است که اصحاب دعوا اعم از خواهان و خوانده، قضات محاکم و اشخاص وابسته به آنها در امر قضا، در جریان دادرسی از آغاز تا فرجام رسیدگی دادگاه و صدور حکم باید رعایت کنند. منظور از اشخاص وابسته به دستگاه قضایی، مدیران دفاتر، مأمورین اطلاع و اجرای احکام، وکلاء، کارشناسان و مترجمین رسمی هستند.

وجود این مقررات بیان‌گر این واقعیت است که افراد نمی‌توانند برای احقاق حق خود و اجرای عدالت به طور شخصی و به میل خود اقدام کنند.

آئین دادرسی گاه حقوق شکلی خوانده می‌شود و دربرابر حقوق ماهوی قرار داده می‌شود. منظور از این اصطلاح اینست که قوانین ماهوی وجود حق را مشخص می‌کنند، اما آئین دادرسی به شکل و روش اثبات و اجرای این حق می‌پردازد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در واتساپ شماره ۰۹۱۲۰۹۵۵۲۰۶ با ما در تماس باشید تا مشکلات خرید شما بررسی شود.

مطالعه بیشتر