دانلود فایل راهنمای ریون کودکان بهمراه فایل آزمون ریون پیشرفته

دانلود فایل راهنمای ریون کودکان بهمراه فایل آزمون ریون پیشرفته
نوع فایل
word وpdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

شرح مختصر:

دانلود فایل راهنمای ریون کودکان بهمراه فایل آزمون ریون پیشرفته

کاربران گرامی، در این بخش لینک دانلود فایل راهنمای ریون کودکان با فرمت WORD بهمراه فایل آزمون ریون پیشرفته (فرم ۳۶ تایی ) با فرمت PDF در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این محصول را از سایت سن فایل خریداری و دانلود نمائید.

تست هوش ریون ، یکی از تست های استاندارد برای سنین ۹ تا ۱۸ سال است برای سنین بالاتر به ازای هر سال تفاوت سن با ۱۸ سال ۱ نمره از عدد بدست آمده کم کنید. این تست توسط روانشناس مشهور انگلیسی جان راون یا جان ریون در سال ۱۹۳۶ طراحی شده است و برای روانشناسان دنیا و ایران شناخته شده می باشد.

 آزمون ماتریسهای پیشرونده ریون یکی از آزمونهای هوشی غیرکلامی است که توسط ریون در انگلستان برای اندازه گیری عامل عمومی ( g ) اسپیرمن ساخته شده است. بعد از تهیه این آزمون پژوهشهای زیادی درباره آن به عمل آمده و بارها مورد تجدید نظر قرار گرفته است.

در حال حاضر سه فرم این آزمون برای اندازه گیری هوش افراد در همه سطوح توانائی – از کودکان ۵ ساله تا بزرگسالان سر آمد – در دسترس است. در این بخش طریقه نمره گذاری و اجرای ریون کودکی به اشتراک گذاشته ایم.

فایل راهنمای ریون کودکان بهمراه فایل آزمون ریون پیشرفته

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی، میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید

مطالعه بیشتر