دانلود مجموعه سوالات حسابداری عمومی مقدماتی

دانلود مجموعه سوالات حسابداری عمومی مقدماتی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود مجموعه نمونه سوالات حسابداری عمومی مقدماتی ویژه فنی حرفه ای

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود مجموعه سوالات حسابداری عمومی مقدماتی می باشد که در قالب pdf و با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

دانلود مجموعه سوالات حسابداری عمومی مقدماتی

مجموعه سوالات حسابداری عمومی مقدماتی تستی و تشریحی با جواب در قالب pdf با کیفیت بسیار عالی

نمونه سوالات حسابداری عمومی مقدماتی، حقوق و دستمزد  وحسابداری تکمیلی

قابل استفاده برای دانشجویان کاردانش و متقاضیان آزمونهای ادواری و مربیان فنی و حرفه ای

از مجموعه گروه مالی و بازرگانی

زیر سیستم حسابداری عمومی:

برای ثبت اسناد به صورت دستی و صدور اسناد اتوماتیک موجودیت‌های سازمان از زیر سیستم حسابداری عمومی استفاده می شود. زیرسیستم مزبور به صورت اتوماتیک قابلیت ایجاد کد حساب و حساب‌های شناور دارد. مشاهده‌ی گزارشات کلی از طریق تهیه تراز آزمایشی و تهیه جزئیات و گردش حسابها از طریق دفاتر در این زیرسیستم پیش بینی شده است.

دانلود مجموعه نمونه سوالات حسابداری عمومی مقدماتی ویژه فنی حرفه ای

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید. لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰ تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر