دانلود فایل اتوکد مبلمان مدرسه

دانلود فایل اتوکد مبلمان مدرسه
نوع فایل
dwg
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل اتوکد مبلمان مدرسه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پلان اتوکد مبلمان مدرسه می باشد که به صورت فرمت DWG در ۱ فایل Autocad و با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در زیر پیش نمایشی از فایل را مشاهده مینمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

تصویر محیط برنامه

مبلمان اتوکد
کاربرد مبلمان در پلان معماری

مبلمان بخش اصلی و تکمیل کننده طراحی یک فضا به ویژه فضایی با کاربری اداری و مسکونی ست.

با جانمایی مبلمان فضای داخلی ساختمان معنا می یابد.

قرار دادن مبلمان در فضای داخلی ساختمان به عهده طراح پروژه می باشد.

معمار در هنگام طراحی پلان به جانمایی مبلمان می اندیشد. این کار سبب می شود تا فضای پرت داخلی به حداقل رسیده و مشکل مبله کردن خانه شما به کاهش یابد.

فرمت فایل : این فایل اتوکد میباشد(DWG)

دانلود فایل اتوکد مبلمان مدرسه

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰ تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر