کتاب مهندسی مجدد در سازمان های ایرانی با فرمت pdf

کتاب مهندسی مجدد در سازمان های ایرانی با فرمت pdf
نوع فایل
pdf
نویسنده
تاریخ انتشار
۱۲ مهر ۱۳۹۷
دسته بندی
تعداد بازدید
32 بازدید
۲,۹۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید

توضیحات فایل

کتاب مهندسی مجدد در سازمان های ایرانی با فرمت pdf

دانش پژوهان گرامی، محصول مورد نظر شامل کتاب مهندسی مجدد در سازمان های ایرانی می باشد که با فرمت pdf با کیفیت عالی در حجم ۲۴۶ صفحه آماده گردیده است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از سایت خریداری و دانلود نمائید.

 

دانلود کتاب مهندسی مجدد در سازمان های ایرانی

این کتاب در مورد معرفی و نحوه اجرای مهندسی مجدد در سازمان‌های ایرانی نگارش شده است.

در این کتاب با مقوله‌های مهندسی مجدد، مدیریت فرآیند و مدیریت دانش به‌عنوان الفبای تغییر و جهش در سازمان‌های ایرانی آشنا شده و

چگونگی پیاده‌سازی، موانع و راهکارهای موفقیت در آن‌ها را می‌آموزیم. درواقع این کتاب یک آموزش کاربردی برای اجرای پروژه‌‌های مهندسی

مجدد در سازمان‌‌های ایرانی است.

مطالعه این کتاب به کلیه مدیران ایرانی، مجریان پروژه‌‌های مهندسی مجدد، انجام‌دهندگان فرآیندهای کلیدی سازمان‌ها، دانشجویان و دانش

آموختگان رشته‌های مهندسی صنایع، مدیریت، IT، MBA و کلیه جویندگان بهبود سازمانی توصیه می‌گردد.

توضیح مختصر

مهندسی مجدد ساده است ولی آسان نیست.

مشتری گرایی طبیعی است ولی بدیهی نیست. استفاده از فن آوری اطلاعات لازم است ولی کافی نیست.

فرآیند محوری هدف است ولی آرمان نیست. تغییرات بنیادین و شگفت انگیز خواست همه شرکتهاست ولی به ندرت تحقق می یابد.

مهندسی مجدد یعنی شروع دوباره اما بدون دور ریختن کلیه قوانین وضع شده و ساختارهای طراحی شده.

مهندسی دوباره با گامهای کوتاه و با احتیاط شدنی نیست.

نتایج چشمگیر تنها با اقدامات همه جانبه و اساسی کسب می شوند. لازمه اجرای مهندسی مجدد برخورداری از دیدگاه تغییر و رویکرد

ساختارشکن است.

در این نگرش با دور ریختن قواعد کهنه و دست و پاگیر به دنبال جواب این سوال هستیم که چرا ما باید این کار را انجام دهیم؟

بزرگترین خصیصه موج دوم BPR فرآیندگرایی و بهبود فرآیندی است.

فرآیندها همواره به صورت جزیره ای ناشناس بدون مسئول و نامرئی در سازمان وجود داشته و وظیفه اجرای کارهای شرکت را برعهده دارند.

نسل جدید BPR معروف به موج سوم به دنبال استفاده از فضای مجازی و روشهای به اشتراک گذاری دانش جهت حذف زمانهای تاخیر و ایجاد

بهبود در فرآیندهای کسب و کار است.

در سازمانهای باز شده مرزها انعطاف پذیر قابل نفوذ و پویا هستند و به زحمت دیده می شوند. در تیم های فرآیندی بی مرز بخش ها نقش

متحدان را بازی می کنند نه رقیب و مقابل.

افزودن به سبد خرید

 

مطالعه بیشتر

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.