دانلود جزوه روشهای سنجش پیشرفت تحصیلی

دانلود جزوه روشهای سنجش پیشرفت تحصیلی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل

جزوه روشهای سنجش پیشرفت تحصیلی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه روشهای سنجش پیشرفت تحصیلی مدرس :احمد شریفیان می باشد که با فرمت pdf در ۱۰۲ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در ذیل پیش نمایشی از جزوه را مشاهده میفرمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه درس روشهای سنجش پیشرفت تحصیلی

با فرمت  pdf در ۱۰۲ صفحه

روشهای سنجش پیشرفت تحصیلی

بنابه اظهارات گی (به نقل از سیف، ۱۳۷۶)، گفتگو درباره ارزشیابیهای مختلف به اعتبار موضوعهای مختلف ارزشیابی یا الگوهای مختلف ارزشیابی کاری نارواست.

بسیاری کسان بر این باورند که مثلاً ارزشیابی از برنامه یا پروژه آموزشی و ارزشیابی از آموزش (تدریس) فرایندهای کاملاً متفاوتی را شامل‌اند. زیادی تعداد و تنوع الگوهای ارزشیابی این فرض را تقویت کرده است. (برخلاف این فرض‌ها) همه نظامها و الگوهای ارزشیابی شامل اجزای اساسی یکسانی هستند؛ یعنی تعیین و تشخیص غایتها و هدفها؛ انتخاب و یا تولید ابزارهای اندازه گیری؛ توصیف و اجرای راهبردها برای کسب اطلاعات؛ و تحلیل و تفسیر نتایج. در نتیجه چه ما به ارزشیابی از یادگیری دانش آموزان و دانشجویان اقدام کنیم، چه ارزشیابی از یک دوره آموزشی ، چه ارزشیابی از یک پروژه علمی و نظایر اینها، اصول و مراحل اساسی کار هیچ تغییری نمی‌کنند.

لذا نباید به این فکر کنیم که کدام الگوی ارزشیابی را در کجا به کار بندیم، زیرا در آن صورت به تعداد چیزهای مورد ارزشیابی الگوی ارزشیابی خواهیم داشت.

جزوه روشهای سنجش پیشرفت تحصیلی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر