مدیریت استراتژیک پیشرفته رسولی صالحی

مدیریت استراتژیک پیشرفته رسولی صالحی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل

مدیریت استراتژیک پیشرفته رسولی صالحی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت برخی از فصول و صفحات مهم کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته رسولی صالحی می باشد که بصورت اسلایدهای پی دی اف شده در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نگاهی مختصر بر کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته رسولی صالحی:

مدیریت استراتژیک پیشرفته» به قلم رضا رسولی و علی صالحی برای تدریس در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور تهیه و تدوین شده است.

مدیریت استراتژیک با تکیه بر ذهنیتی پویا، آینده‌نگر، جامع‌نگر و اقتضایی راه‌حل بسیاری از مسائل سازمان‌های امروزی است.

پایه‌های مدیریت استراتژیک بر اساس میزان درکی است که مدیران از شرکت‌های رقیب، بازارها، قیمت‌ها، عرضه‌کنندگان مواد اولیه، توزیع‌کنندگان، دولت‌ها، بستانکاران، سهامداران و مشتریانی که در سراسر دنیا وجود دارند قرار دارد و این عوامل تعیین‌کنندگان موفقیت تجاری در دنیای امروز است. پس یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که سازمان‌ها برای حصول موفقیت در آینده می‌توانند از آن بهره گیرند «مدیریت استراتژیک» خواهد بود.

کتاب حاضر با رویکردی جامع و ارائه مدل‌های مختلف برای دانشجویان رشته مدیریت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به رشته تحریر در آمده است. جامعیت این کتاب از نظر پرداختن کامل به مبانی نظری، ابزارها و تئوری‌ها و نیز ارائه راهکارهای علمی و عملی برای به‌کارگیری این سیستم مدیریتی در سازمان‌ها و شرکت‌ها است. در نگارش کتاب سعی شده است تا مباحث با جملاتی روان مطرح شده و در پایان فصل نیز با ارائه سؤال‌هایی، خوانندگان به تفکر و بحث بیشتر بپردازند.

فهرست مطالب:

فصل اول : مفاهیم اساسی مدیریت استراتژیک

فصل دوم : حکمرانی شرکتی و مسئولیت اجتماعی

فصل سوم : بررسی خارجی تجزیه و تحلیل محیطی و صنعت

فصل چهارم : بررسی داخلی تجزیه و تحلیل سازمانی

فصل پنجم : بررسی و انتخاب استراتژی

فصل ششم : استراتژی سطح سازمان

فصل هفتم : استراتژی سطح کسب و کار

فصل هشتم : استراتژی وظیفه‌ای

فصل نهم اجرای استراتژی

فصل دهم : کنترل و ارزیابی استراتژی

تصاویر بخشی از فایل

مطالعه بیشتر