کتاب روانشناسی بالینی کودک و نوجوان pdf

کتاب روانشناسی بالینی کودک و نوجوان pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
به زودی ...

توضیحات فایل:

کتاب روانشناسی بالینی کودک و نوجوان pdf

دانش پژوهان گرامی ،کتاب روانشناسی بالینی کودک و نوجوان تالیف محمد خدایاری فرد را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf کتاب روانشناسی بالینی کودک و نوجوان تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

نگاه مختصر بر کتاب روانشناسی بالینی کودک و نوجوان محمد خدایاری فرد:

اثر حاضر برای اغلب کارشناسانی که با مسائل روان‌شناسی و روانپزشکی سروکار دارند مطالب درخوری را فراهم کرده است و جمعیت هدف آن دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته روان‌شناسی بالینی و عمومی و نیز مشاوره و راهنمایی و مددکاری اجتماعی است.

موضوع این کتاب، تبیین و تعریف روان‌شناسی و آسیب‌شناسی روانی کودکان و نوجوانان است.

کتاب حاضر، با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای جامعه علمی به ویژه دانشجویان رشته روان‌شناسی درباره روا‌شناسی بالینی کودک و نوجوان تدوین گردیده و مشتمل بر هفت فصل است.نخستین فصل کتاب، به تشریح کلیات روان‌شناسی بالینی کودک و نوجوان اختصاص دارد. در فصل دوم، روش‌های تحقیق روان‌شناسی بالینی کودک و نوجوانان توصیف شده است. سنجش و ارزیابی در روان‌شناسی بالینی گروه سنی مورد نظر به منظور شناخت علمی و تشخیص درست اختلالات روانی، مطالب فصل سوم کتاب را تشکیل می‌دهند.

در فصل‌های چهارم و پنجم، اختلالات خلقی و اضطرابی کودکان و نوجوانان تشریح گردیده و نظریه‌هایی درباره پدید آمدن این اختلالات به همراه پیشنهاد راهکارهایی درمانی ارائه شده است. فصل ششم کتاب به تشریح اختلال نقص توجه و بیش‌فعالی اختصاص یافته و در آخرین فصل، به توصیف و تبیین اختلال و رفتار ایزایی پرداخته شده است.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر