خلاصه کتاب مدیریت اسلامی رضا نجاری بهمراه نمونه سوال

خلاصه کتاب مدیریت اسلامی رضا نجاری بهمراه نمونه سوال
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

خلاصه کتاب مدیریت اسلامی رضا نجاری بهمراه نمونه سوال

دانشجویان و کاربران گرامی ، محصول مورد نظر شامل خلاصه کتاب مبانی مدیریت اسلامی (رشته مدیریت دولتی) رضا نجاری می باشد که با فرمت pdf در حجم ۲۵ صفحه با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است.در صورت نیاز می توانید این محصول را از سایت خریداری و دانلود نمائید.

کتاب “مدیریت اسلامی، رضا نجاری، دانشگاه پیام نور” یکی از منابع مهم درسی در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت است. این کتاب شامل ۵ سرفصل است که فصول سه و پنج آن حجیم­تر است و فصل پنج بسیار مهم می­باشد.

خلاصه کتاب مدیریت اسلامی رضا نجاری دانشگاه پیام نور (یکی از منابع اصلی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت)

خلاصه ای مفید و کاربردی از پنج فصل کتاب مدیریت اسلامی رضا نجاری با فرمت pdf در حجم ۲۵ صفحه

مدیریت یکی از مهم‌ترین عوامل پیشبرد امور جامعه است. اسلام در این‌باره توصیه‌های ارزشمندی برای مدیران دارد، از جمله داشتن ایمان، دانش کافی، آینده‌نگری، قاطعیت، مشورت و اصول‌گرایی که به کار بستن آنها می‌تواند در پیشرفت جامعه بسیار موثر باشد. نوشتار حاضر تلخیصی از کتاب «نگرشی بر مدیریت اسلامی» اثر حجت‌الاسلام سید رضی تقوی دامغانی است. در کتاب مذکور مباحثی نظیر مفهوم مدیریت، ضرورت، نقش و ارکان مدیریت و ابزار و ویژگی‌های آن، عوامل موفقیت مدیر، اخلاق و شئون مدیریت، آفات مدیریت و… مطرح گردیده است.

دکتر رضا نجاری، کتاب مبانی مدیریت اسلامی را به طور ویژه برای دانشگاه پیام نور گردآوری کرده‌اند و در حتی روی جلد کتاب، عنوان درس‌نامه (Textbook) را درج کرده‌اند. یعنی، به طور رسمی اعلام کرده‌اند که کتاب را مبتنی بر چند کتاب‌ اصلی تدوین کرده‌اند. با مطالعه درس‌نامه‌ها، انگاری چند کتاب را هم‌زمان مطالعه کرده‌اید!

هدیه محصول:

نمونه سوالات درس اصول و مبانی مدیریت اسلام از دیدگاه اسلام،مبانی مدیریت اسلامی و الگوهای آن با پاسخنامه کلیدی (آخرین بروز رسانی سال ۹۷)

مطالعه بیشتر