فصل هفتم حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر نمازی با عنوان هزینه یابی چرخه عمر

فصل هفتم حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر نمازی با عنوان هزینه یابی چرخه عمر
نوع فایل
ppt
نویسنده
تاریخ انتشار
۱۲ آبان ۱۳۹۷
دسته بندی
تعداد بازدید
32 بازدید
۴,۶۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید

توضیحات فایل

فصل هفتم حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر نمازی با عنوان هزینه یابی چرخه عمر

در این پست پاورپوینت فصل هفتم حسابداری مدیریت استراتژیک با عنوان هزینه یابی چرخه عمر تالیف دکتر نمازی در حجم ۲۷ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

کتاب حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر نمازی کاربردهای تئوریک و همچنین عملی حسابداری مدیریت را در زمینه‌های انجام وظایف استراتژیک مدیران تبیین می‌کند؛ و از این طریق مخاطبان را با آخرین رهاوردها و کاربرد آنها در زمینه‌های بهای تمام‌شده و هزینه‌یابی، برنامه‌ریزی، کنترل، تصمیم‌گیری، ارزیابی عملیات و همچنین موارد رفتاری حسابداری مدیریت استراتژیک آشنا می‌سازد.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته‌های حسابداری مالی، مدیریت و مهندسی صنایع در مقطع دکترا به عنوان منبع اصلی دروس مربوط به حسابداری مدیریت، سیستمهای بهره‌وری و سیستمهای اطلاعاتی می‌باشد و همچنین برای دانشجویان رشته‌های حسابداری مالی، مدیریت و مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان کمک‌درسی برای دروس حسابداری مدیریت، سیستمهای بهره‌وری و سیستمهای اطلاعاتی است.

فهرست مطالب پاورپوینت:

مقدمه

تعریف هزینه یابی چرخه عمر

سه کاربرد مهم مدیریت از اطلاعات بهای تمام شده

اهداف هزینه یابی چرخه عمر محصول

اهمیت هزینه یابی چرخه عمر

مراحل دوره عمر محصول

دسته بندی هزینه های دوره عمر محصول

مراحل هزینه یابی چرخه عمر

نسبی بودن اهمیت چرخه های عمر محصولات یا خدمات

نمایش روابط بالا دستی و پایین دستی از طریق زنجیره ارزش

اهمیت مرحله طراحی در هزینه یابی چرخه عمر محصول

روش های طراحی محصول

چرخه عمر (حیات) محصول

کاربرد عملی هزینه یابی چرخه عمردر یک شرکت نرم افزاری

صورت سود وزیان بر اساس محصول در شرکت  ADI

هزینه یابی چرخه حیات برای شرکت ADI

مقدمه

چرخه عمرمحصول عبارت است ازفاصله زمانی بین طراحی وعرضه یک محصول جدید به بازار وتوقف وبرکناری آن به علت نبود تقاضا در بازار.به عبارت دیگرتمام اقدامات لازم از طراحی یک محصول وخرید مواد اولیه تا تحویل محصول ساخته شده وارائه خدمات پس از فروش وتوقف برکناری محصول را در بر داردکه این اقدامات از قبیل :فعالیتهای تحقیق وتوسعه ،طراحی محصول ،ساخت ،فروش ، بازاریابی وتبلیغات ، خدمات پس از فروش وتوقف محصول است.

هزینه یابی چرخه  عمر یکی از فن های  مدیریت  هزینه  است وبا شناسائی تمام   هزینه های یک محصول در طول عمرآن  ،میزان سود دهی واقعی آن را مشخص   می کند ودرانتخاب بهترین ترکیب محصول به مدیریت کمک می کند…

افزودن به سبد خرید

مطالعه بیشتر

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.