کتاب تئوری اقتصاد خرد یوسف فرجی pdf

کتاب تئوری اقتصاد خرد یوسف فرجی pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان
به زودی ...

توضیحات فایل:

دانشجویان و کاربران گرامی ، کتاب تئوری اقتصاد خرد یوسف فرجی را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب تئوری اقتصاد خرد یوسف فرجی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کتاب تئوری اقتصاد خرد یوسف فرجی pdf

کتاب حاضر که از جمله کتاب‌های مساله محور در زمینه اقتصاد خرد پیشرفته است در ۱۴ فصل نوشته شده که در هر فصل به اختصار به مباحث تحلیلی و نظری پرداخته شده و سوال‌های متعددی نیز طرح شده است.

کتا ب مشتمل بر ۱۴ فصل است که در انتهای هر فصل علاوه بر خلاصۀ مطالب ارایه شده در فصل ، چند سوال نیز برای هر بحث و تجزیه و تحلیل نیز آورده شده است .

این کتاب برای استفاده اساتید و دانشجویان دوره کارشناسی و نیز دوره‌های تحصیلات تکمیلی رشته اقتصاد و رشته‌های مرتبط تدوین شده است.

در این کتاب می‌خوانیم:

نظریه رفتار مصرف‌کننده، مباحث تکمیلی نظریه رفتار مصرف‌کننده، تئوری رفتار تولید‌کننده، مباحث تکمیلی نظریه رفتار تولیدکننده،توابع هزینه، بازار رقابت کامل، انحصار کامل فروش، بنگاه رقابت انحصاری، تعادل عمومی و رفاه و مباحث تکمیلی در اقتصاد رفاه.از دیدگاه مولف، سعی شده در این کتاب، مباحث رایج و متداول اقتصاد خرد دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد که در منابع معتبر خارجی آورده شده‌اند به شیوه جامع‌تر و تفصیلی‌تر و با حل مثال‌های مرتبط مورد بحث قرار گیرند.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر