پاورپوینت و جزوه یادگیری حرکتی

پاورپوینت و جزوه یادگیری حرکتی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت و جزوه یادگیری حرکتی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه یادگیری حرکتی در قالب پاورپوینت می باشد که در حجم ۲۶۰ اسلاید تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن جزوه یادگیری حرکتی :

گاتری مهارت را به صورتی تعریف کرده است که مشخصه ­های مهم آن را در بر می‎گیرد. به گفته او مهارت قابلیتی است که با اطمینان معین و صرف حداقل انرژی یا زمان کاری به نتیجه برسد.

۱- چندین مشخصه آنکه کار باید به هدف مورد نظر برسد. حرکت ضرورتاً در محیط به هدف خاصی نمی­رسد اجرا کننده مهارت، از حرکت به عنوان یک وسیله برای رسیدن به هدف استفاده می‎کند.

۲- ماهر بودن به این معنی است که اجرا کننده باید به اطمینان بیشینه­ای به هدف مورد نظر برسد؛ برای ماهر بودن باید بتوانید با اطمینان نسبی مهارت را نشان دهید بدون اینکه شانس در آن نقشی عمده و اصلی داشته باشد.

۳- نکته سوم اجرای آن مهارت با صرف حداقل انرژی است. برای برخی از مهارتها این امر هدف اصلی نیست، مانند پرتاپ وزنه که باید به دورترین مسافت پرتاپ شود، اما برای بسیاری از مهارتهای دیگر صرفه­جویی در انرژی و به حداقل رسانیدن مصرف آن بسیار مهم است، مانند دونده دو ماراتن که آهنگ دو و تنظیم انرژی خود می‎تواند به دویدن ادامه دهد . موضع به حداقل رسانیدن انرژی به سازمان و نحوه اجرای کار بر می‎گردد.

۴- نکته پایانی مهارتهای حرکتی آن است که اجرا کننده، این عمل را در حداقل زمان انجام دهد. موقعی که سرعت اجرای مهارت زیاد می‎شود ممکن است  دقت حرکت کم شود و حرکات بیقواره­ای به وجود آید که بندرت به نتیجه دلخواه و مورد نظر می‎رسد. علاوه بر این، با افزایش سرعت، میزان انرژی مصرفی نیز بالا می رود؛

فهرست مطالب پاورپوینت:

فصل اول

مقدمه ای بر یادگیری حرکتی و اجرای حرکتی

فصل دوم:

پردازش اطلاعات و تصمیـــــــمگیری

فصل سوم

کمکهای حسی به اجرای ماهرانه

فصل چهارم

ایجاد حرکت و برنامه های حرکتی

فصل ششم

تفاوتهای فردی و تواناییهای حرکتی

فصل هفتم

اصول یادگیری مهارت

فصل هشتم

آماده سازی و راهبرد های طرح ریزی تمرین

فصل نهم

سازماندهی و برنامه ریزی تمرین

فصل دهم

بازخورد برای یادگیری مهارت

فصل یازدهم

یکپارچه سازی و کاربرد

مطالعه بیشتر