دانلود کتاب نقاشی کودکان کرمن

دانلود کتاب نقاشی کودکان کرمن
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان
به زودی ...

توضیحات فایل:

دانلود کتاب نقاشی کودکان کرمن

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب نقاشی کودکان کرمن کاربرد تست ترسیم خانواده در کلینیک اثر کرمن ترجمه پریرخ دادستان-محمود منصور تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

موضوعات کتاب

نقاشی و نقاشی های کودکان
ترسیم و طراحی — روان شناسی
آزمون ترسیم خانواده

کتاب نقاشی کودکان : کاربرد تست ترسیم خانواده در کلینیک اثر کرمن ترجمه پریرخ دادستان-محمود منصور 

این کتاب ترجمه‌ای است از Le test du dessin de famille dans la pratique medico – pedagogique. ..

موضوع اصلی این کتاب نقاشی و نقاشی های کودکان است.

از حدود پایان نخستین سال زندگی، بسیاری از کودکان، فعالیتی که می‌توان آن را ترسیم یا دقیق‌تر بگوییم ((نگاره‌گری)) نامید از خود نشان می‌دهند. در فرهنگ متداول جهان کنونی، ابزار این نگاره‌گری غالبا یک مداد یا قلم است، اما ممکن است کودک از انگشت، اسفنج، یک تکه زغال، یک تکه گچ، یک تیره چوپ و یا هر شی دیگر نیز استفاده کند. هر چند این نگاره‌گری یا ترسیم ترجیحا بر صفحه‌ای از کاغذ نقش می‌بندد اما ممکن است صفحات کتاب یا سطوح دیگر از قبیل لوازم خانه، دیوارها، پارچه‌ها و غیره صحنه عمل باشند و تعارض‌های بسیاری با بزرگسالان به وجود آورند. غالبا تولید لکه‌های مقدم بر تولید این خطوط یا نگاره‌هاست.
بدین ترتیب، در مبنای ترسیم و حتی قبل از نخستین خط‌خطی‌کردن‌ها و پدیدآوری خطوطی که ظاهرا واجد معنایی نیستند، مجموعه پیچیده‌ای از رفتارهای حرکتی، توحیدیافتگی‌های ادراکی و کاربرد اطلاعاتی که از این آثار دوام‌دار و مشاهده‌شدنی به منزله تداوم بدن حاصل می‌شوند، قرار دارد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر