کتاب روانشناسی جنایی پریرخ دادستان pdf

کتاب روانشناسی جنایی پریرخ دادستان pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
به زودی ...

توضیحات فایل

کاربران گرامی ،کتاب روانشناسی جنایی پریرخ دادستان را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب روانشناسی جنایی پریرخ دادستان تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کتاب روانشناسی جنایی نوشته دکتر پریرخ دادستان

این کتاب برای دانشجویان رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «روانشناسی جنایی» به ارزش ۳ واحد و دانشجویان رشته حقوق (حقوق جزا و جرم‌شناسی) در مقطع کارشناسی ارشد برای درس «روانپزشکی جنایی» به ارزش ۲ واحد تدوین شده است.

موضوع کتاب حاضر، بیان علل گرایش به جرم از دیدگاه روان‌شناسی است. نویسندگان، در این نوشتار می‌کوشند که با جمع‌آوری تحقیق‌های صاحب‌نظران حوزه روان‌شناسی جنایی به بررسی زمینه‌ها و علت‌های گرایش به جرم از دیدگاه‌های مختلف روان‌شناسی بپردازند. بنابراین ابتدا به شرح عوامل به وجود آورنده جرم پرداخته و مبحثی را نیز به تیپ‌شناسی بزهکاران اختصاص داده‌اند. سپس نظریه‌های روان‌شناختی در زمینه انحراف‌ها را شرح داده و نظریه کنترل اجتماعی را از دیدگاه روان‌شناسان مختلف مورد بررسی قرار داده‌اند. در ادامه به بیان نظریه‌های مختلف جامعه‌شناختی از قبیل خنثی‌سازی، فشار ساختاری و فضای عاطفی خانواده روی آورده، و به شرح پرخاشگری پرداخته‌اند و در پایان به تبیین نحوه سیاست‌گذاری و کنترل جرم در جامعه روی آورده‌اند.”

فصل اول: روانشناسی در قلمرو عدالت
فصل دوم: دیدگاههای مختلف در زمینه علت‌شناسی جرایم
فصل سوم: اختلالهای روانی و جرم
فصل چهارم: رویآوردهای روانشناختی نسبت به جرایم وخیم
فصل پنجم: روانشناسی شهادت و شهود و نقش روانشناس در دادگاه
فصل ششم: پیشگیری و درمانگری در قلمرو روانشناسی جنایی
منابع و مآخذ
فهرست اعلام
واژه‌نامه

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

 

مطالعه بیشتر