آموزش استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی

آموزش استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
0 تومان

آموزش استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی:

Related image

به شدت توصیه میکنیم اگر اطلاعاتی در زمینه استفاده از گیفت کارت گوگل ندارید اصلاً خرید نکنید . چون پشتیبانی ما در حد همین آموزش خواهد بود و اطلاعات بیشتری نداریم و خدماتی در زمینه درست کردن و تنظیم نمودن اکانت شما نداریم .

برای اطلاع از آخرین اخبار سایت و نیز اطلاع از قیمتها و تخفیف ها میتوانید اینستاگرام ما را به ادرس giftha.ir فالو کنید.

با تمامی این اوصاف ، برای خرید گیفت کارت گوگل پلی Google Play gift card قانونی و اسکن دار آمریکا به فروشگاه ما به آدرس http://giftha.com مراجعه نمایید تا بلافاصله پس از پرداخت گیفت کارت خود را به صورت آنی و به همراه اس ام اس و ایمیل حاوی کد کارت دریافت نمایید.

خواهشمندیم به دلیل حجم بالای تماسها فقط در صورتی که گیفت کارت خریداری شده مشکلی دارد با ما تماس بگیرید . در زمینه آموزش تغییرات اکانت و خرید از پلی استور به هیچ عنوان تماس نگیرید . چر که تنها راه خرید شما از پلی استور ، تنها خواندن همین آموزش به طور کامل و عمل به آنها و خواندن تمامی دیدگاههای دوستان در همین پست و پاسخ ما به آنهاست.  تمام تجربیات و دانشمان در زمینه نحوه خرید از گوگل پلی را در قالب این آموزش در اختیارتان قرار داده ایم.اگر فکر میکنید که تمام مراحل این آموزش را به خوبی انجام داده اید ولی همچنان قادر به خرید نیستید ، باید با ساپورت گوگل به آدرسHttp://play.google.com/support تماس بگیرید و از بالای صفحه گزینه contact uss را انتخاب نموده و از اپراتورهای گوگل درخواست کمک و بررسی اکانت نمایید. آنها بالافاصله اکانت شما را چک میکنند . در ضمن اگر صبح ها به وقت ایران به آدرس ذکر شده مراجعه کنید گزینه چت نیز فعال خواهد بود و میتوانید آنلاین با آنها صحبت کنید دوستان زیادی بوده اند که با صحبت با گوگل توانسته اند مشکل اکانتشان را حل کنند . البته باید دقت کنید که تمام مراحل امنیتی را طی کنید که حین چت متوجه چیز مشکوکی مبنی بر ایرانی بودن شما مشاهده نکنند.

سایت ما به دلیل مشغله فراوان به هیچ عنوان و حتی در قبال هزینه نیز ، قادر به بررسی اکانت شما و تنظیمات آن نمیباشد . لطفاً برای این مورد تماس نگیرید و سعی کنید تمامی مراحل آموزش زیر را خودتان انجام دهید یا از افرادی که از شما وارد تر هستند کمک بگیرید.

حتماً حتماً در آخر این آموزش کانت های دوستانی که اضافه کردیم رو مطالعه کنید چون به دردتون میخوره .

کسانی که موقع خرید محصول ارور your order could not be processed please try again را میگیرند یکبار گوشی را خاموش و روشن کنند سپس گوگل پلی را باز کنید و یک برنامه یا بازی را دانلود کنید سپس اقدام به خرید محصول مورد نظر بکنید.

اگر مشکل حل نشد با وی&پی&ان وارد سایت play.google.com/support شوید و با انتخاب گزینه چت از همکاران گوگل بخواهید تا مشکل شما را برطرف کنند.

کسانی که ارور HIGH RISK یا ریسک ۳۰ دقیقه را میگیرند، باید ۴۸ تا ۷۲ ساعت خریدی انجام ندهند و به اکانت خود دست نزنند و اگر مشکلشان حل نشده باید حتماً با وی*پی&ان به آدرس play.google.com/support رفته از قسمت CONTACT USS بالا سمت راست وارد قسمت چت آنلاین شوند و از اپراتورهای گوگل بخواهند مشکلشان را حل کنند.

دوستانی که اکانت گوگلشان به دلیل رعایت نکردن اقدامات امنیتی مبنی بر مخفی کردن کشور خود از گوگل بسته شده است و ایمیلی از گوگل در خصوص ارسال مدارک دریافت کرده اند و یا با ورود به صفحه ولت گوگل ، از آنها درخواست مدارک میشود باید مدارک مورد نیاز گوگل را به اصطلاح جعل کنند و بفرستند برای این منظور باید :

کارت ID آمریکایی رو با فتوشاپ تغییر بدن و به اصطلاح جعل کنند تا گوگل اکانتشون رو باز کنه کافیه برن تو این آدرس :

https://www.google.com/search?q=identification+card+for+US&espv=2&biw=1280&bih=717&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=OPVRVK6sB5DvatTxgsgD&ved=0CAYQ_AUoAQ

 

و از اینجا یک کارت شناسایی را انتخاب کرده با فتوشاپ به مشخصات خود تغییر دهند . سایت ما ارائه دهنده این خدمات نیست و شما باید از یک فتوشاپ کار حرفه ای کمک بگیرید چرا که گوگل برای بررسی این مدارک کارشناس دارد و هر گونه تغییرات ناشیانه در این عکسها را متوجه خواهد شد.

****

نکته بسیار مهم : دقت داشته باشید گوگل به هیچ عنوان نباید متوجه شود که شما ایرانی هستید و از ایران اقدام به خرید میکنید. بنابراین در تمامی مراحل ریدیم کردن گیفت کارت و یا خرج کردن اعتبار گیفت کارت موجود در اکانتتان باید حتماً حتماً حتماً راههای شناسایی خود از قبیل آی پی ایرانی ، سیم کارت داخل گوشی ، جی پی اس و هرگونه دسترسی برنامه ها به لوکیشن خود را ببندید. برای این منظور راهنمای زیر را مطالعه کنید . این راهنما از روی گوشی سامسونگ نوت ۳ گرفته شده و ممکن است مراحل در گوشی شما متفاوت باشد . ابتدا برنامه google seting را با جستجو در گوشی خود پیدا کرده و آن را باز کنید . آیکون برنامه در گوشی ما به شکل زیر است :

g0

حال بر روی گزینه location کلیک کنید:

g1

 

باید تیک گزینه ی access location را بردارید . پس از آن از شما سوال پرسیده میشود باید بر روی ok کلیک کنید:

 

g2

g3

دقت کنید شماره تلفن ایران ، آدرس ایران به هیچ عنوان داخل اکانت گوگل ، جیمیل ، گوگل پلاس و دیگر برنامه ها از جمله ولت گوگل نباشد. کسانی که موقع خرج کردن اعتبار گیفت کارت شارژ شده در اکانتشان ارور valid google account required میگیرند یا محصولی که قصد خریدش را دارند به رنگ خاکستری درآمده و قابلیت خرید ندارد، یعنی گوگل متوجه ایرانی بودن آنها شده است و باید نرم افزار تغییر آی پی خود را عوض کنند یا سیم کارت گوشی خود را درآورند و اگر این کار را مرتب تکرار کنید به اکانت شما حساس میشوند و اکانت شما را بلاک میکنند تا برای آنها مدارکی مبنی بر آمریکایی بودنتان ارسال کنید.

برای تغییر شماره تلفن ایرانی باید به آدرس https://www.google.com/settings/personalinfo بروید و از همینجا با رفتن روی دکمه editt شماره تلفن خود را تغییر دهید. همچنین کسانی که زبان جیمیلشان فارسی است از قسمت language همین آدرس باید حتماً زبان را به انگلیسی US تغییر دهند.

کسانی که ارور HIGH RISK و تلاش کردن بعد از ۳۰ دقیقه را میگیرند باید بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت صبر کنند تا بررسی اکانت آنها توسط گوگل به پایان برسد. این ارور یعنی خرید آنها مشکوک بوده و در دست بررسی است. گاهی اوقات خریدن بسته کوچکتر و ارزانتر به شما این ارور را نمیدهد. معمولاً کسانی که اکانتشان جدید است این ارور را دریافت میکنند . چون گوگل باید اکانت آنها را بررسی کند و به این منظور اکانت را تا چند روز معلق میکند.

****

دقت کنید نرم افزارهای تغییر آی پی فراوانی وجود دارند که برای دور زدن تحریم گوگل میتوانید از آنها استفاده کنید ولی به این نکته توجه داشته باشید به هیچ عنوان از برنامه های تغییر آی پی رایگان نظیر هات اسپات یا DROID V*P*N استفاده نکنید. چرا که آی پی آنها قابل استفاده برای میلیونها نفر در سرتاسر جهان بوده و گوگل به راحتی آنها را میشناسد.  سعی کنید نرم افزار تغییر آی پی خریداری کنید. حتماً قبل از خرج کردن اعتبارتان یا شارژ کردن گیفت کارت آی پی خود را چک کنید . برای این کار از سایت http://whatismyipaddress.com کمک بگیرید و نگاه کنید مکان شما را چه کشوری زده است . برخی از این برنامه های تغییر آی پی همچنان با وجود تغییر دادن آی پی ، مکان شما را ایران شناسایی میکنند.

دقت کنید قبل از انجام تغییرات حتماً یکبار گوشی خود را خاموش روشن کنید که ارتباط شما با گوگل قطع شود.

حتماً سیم کارت خود را درآورید . flight mode و airplane mode کردن فایده ای ندارد !

دقت کنید اگر چند آدرس جیمیل در گوشی خود  و در قسمت تنظیمات خود گوشی دارید ، باید همه را پاک کنید و تنها آن جیمیلی که تنظیمات آن درست است و میخواهید شارژ کنید را باقی بگذارید.

دوستان سعی کنید time zone گوشی خود را هم روی آمریکا یا کانادا قرار بدید.

حتماً حتماً حتماً زبان منوی گوشی خود را انگلیسی US کنید.

این اقدامات اولیه مهم ترین و مهم ترین و تکرار میکنم مهم ترین نکات این آموزش هستند . پس از اجرای این اقدامات باید به سراغ ادامه این آموزش بروید و طریقه تغییر آدرس ولت خود به امریکا را بخوانید:

دقت داشته باشید از آنجاییکه گیفت کارت های گوگل پلی مربوط به کشور آمریکا هستند، قبل از Redeem کردن باید آدرس اکانت گوگل خود را به آمریکا تغییر دهید. به هیچ عنوان هنگام خرید از گوگل پلی یا داخل بازی و برنامه گوگل نباید بداند شما از ایران هستید. برای این منظور ابتدا مراحل زیر را دنبال نمایید : ( توجه داشته باشید در تمامی مراحل خرید از پلی استور باید آی پی شما غیر از ایران باشد و جی پی اس گوشی شما غیر فعال باشد. هم چنین سیم کارت خود را در آورید و قبل از خرید دسترسی برنامه هایتان را به لوکیشن ببندید . برنامه هایی مثل وایبر به راحتی لوکیشن شما را در اختیار گوگل قرار میدهند. علاوه بر اینها باید حتماً اطلاعات اکانت گوگل خود را از شماره تلفن و آدرس ایران پاک کنید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا وارد آدرس http://wallet.google.com شده و آدرس جیمیل و پسورد خود را که میخواهید آن را شارژ نمایید وارد و sign in کنید. برای برخی از افراد این سایت با آی پی ایران باز نمیشود و برای دور زدن تحریم ها باید این صفحه را با آی پی غیر ایرانی و به عبارتی با وی*** پی &&&& ان باز کنید.

آموزش استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی

اگر پس از ورود، صفحه ای نظیر صفحه زیر مشاهده نمودید ، کافیست نام خود را وارد نموده و یک زیپ کد که بعداً میخواهید آدرس متناسب با آن را وارد اکانتتان کنید، تایپ نمایید. زیپ کد آمریکایی را از سایت fakeusaaddress.com بگیرید که یک کد ۵ رقمی بعد از حرف اختصاری است. مثلاً در عکس زیر که از سایت fakeusaaddress گرفته شده عدد ۳۱۶۰۱۱ زیپ کد ایالت جورجیای آمریکاست :

 

آموزش استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی

 

گزینه ی کردیت کارت را به بعد موکول کنید یعنی روی add a payment method later کلیک کرده و ادامه دهید:

 

آموزش استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی

 

آموزش استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی

 

حال شما وارد صفحه اصلی گوگل ولت Google Wallet میشوید. به آدرس ایمیل بالای صفحه دقت کنید که دقیقاً همان جیمیلی باشد که میخواهید با آن خرید کنید و حتماً همان ایمیل را شارژ کنید. برای مثال ما تنظیمات اکانت را بر روی آدرس [email protected] اعمال میکنیم که در بالای صفحه در این عکس میبینید. در این صفحه اگر قبلاً خریدی از گوگل پلی انجام داده باشید، لیست اپ های خریداری شده را مشاهده میکنید:

 

آموزش استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی

بر روی آیکون چرخ دنده در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید . در این قسمت اطلاعات اکانت شما نمایش داده میشود.

 

آموزش استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی

در این قسمت باید Home Address را تغییر دهید . یعنی باید یک آدرس آمریکایی به همراه شماره تلفن اضافه کنید یا اگر آدرسی در آنجا هست ویرایش کنید.

اگر آدرس و شماره تلفن امریکا ندارید وارد سایت http://fakeusaaddress.com شوید و در همان صفحه ی اول آدرس آمریکا را استفاده نمایید.

آموزش استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی

دقت کنید که در مثال بالا شماره ۵ رقمی قبل از خط فاصله یعنی ۳۱۶۰۱ همان کد پستی و حرف اختصاری یعنی GA همان ایالت است. شهر نیز VALDOSTA میباشد. آدرس هم همان خط بالایی و زیر اسم یعنی ۷۰۹ E GORDON ST میباشد. ۲۲۹ کد شهر و ۲۴۵ اول شماره تلفن ۷ رقمی شهر است. یعنی باید بعد از ۲۴۵ یک شماره ۴ رقمی وارد کنید. چون شماره تلفنهای آمریکایی بعد از کد شهر ، ۷ رقمی هستند. پس مثلاً شماره تلفن باید به این صورت باشد ۲۲۹۲۴۵۲۳۴۵ در این شماره تلفن ۲۲۹ کد شهر است و ۲۴۵ ابتدای شماره تلفن ۷ رقمی است و ما به صورت تصادفی یک عدد ۴ رقمی مثل ۲۳۴۵ را به ۲۴۵ اضافه کردیم .

اطلاعات را وارد Google Wallet کنید و save نمایید. دقت کنید در این قسمت باید تمامی اطلاعات را وارد نمایید و وارد نمودن شماره تلفن خیلی مهم است . قابل توجه کسانی که ارور not valid google account میگیرند. به شدت تاکید میکنم به هیچ عنوان هیچ اطلاعاتی که مشخص شود شما ایرانی هستید وارد نکنید. خیلی از دوستان شماره تلفن ایران را وارد اکانت گوگل خود میکنند این قضیه باعث بلاک شدن اکانت شما میشود و در نتیجه دیگر قادر ;p>

حال میتوانید وارد http://play.google.com شوید و روی گزینه Redeem کلیک نمایید.

 

آموزش استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی

 

کد گیفت کارت را در کادر باز شده وارد کرده و روی گزینه Redeem کلیک نمایید. دقت کنید که کدام جیمیل خود را شارژ میکنید . در عکس زیر ، زیر redeem codee آدرس ایمیل را مشاهده میکنید . مراقب باشید جیمیل اشتباهی شارژ نکنید . برخی از افراد چندین ایمیل در جیمیل خود دارند و باید برای خرید تنها همان جیمیل را شارژ کنید و تغییرات اکانت شما هم فقط بر روی همان جیمیل باید اعمال شود. در تصویر زیر برای مثال ما داریم اکانت [email protected] را شارژ میکنیم :

 

آموزش استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی

 

اکانت شما با موفقیت شارژ میشود.

اگر میخواهید اعتبار اکانتتان را مشاهده کنید میتوانید از همان آدرس http://wallet.google.com وارد قسمت Payment Method شوید و اعتبار دلاری اکانتتان را مشاهده کنید.

دقت داشته باشید برای استفاده از گوگل پلی و خرید از آن چه در بازی و اپ ها و چه با خرید هر اپ باید حتماً حتماً آی پی غیر ایرانی داشته باشید ، حتماً جی پی اس دستگاه و قسمت Location را غیر فعال کنید و سیم کارت خود را از دستگاه خارج نمایید. این مسئله تنها در هنگام خرید اپ یا خرید امکانات در بازی مورد نیاز است و در اوقات دیگر الزامی نیست.

 

مطالعه بیشتر