توضیحات فایل:
بررسی عوامل موثر برخود پنداری مثبت دانش اموزان و نقش ان در موفقیت تحصیلی
کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت تحقیق بررسی عوامل موثر برخود پنداری مثبت دانش اموزان و نقش ان در موفقیت تحصیلیدر رشته تحصیلی علوم تربیتی(مدیریت برنامه ریزی آموزشی) در قالب word و در ۳۲ صفحه با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.
شرح مختصر:
درنگاه کلی،عوامل موثربرعملکردتحصیلی دانش آموزان به دو دسته بیرونی ودرونی قابل تقسیم اند. ازمیان عوامل بیرونی میتوان به موقعیت یادگیری، مشارکت دانش آموزان درامریادگیری،گروه همسالان،کتابهای درسی، وسایل کمک آموزشی،روش تدریس معلم وپاداشهای معلم اشاره کرد.
هم چنین عواملی مانند آمادگی دانش آموزان،هوش عمومی،استعداد،انگیزه نیازبه پیشرفت وخودپنداره رابه عنوان عوامل درونی مطرح کرد.
یکی ازمهمترین عوامل« خودپنداره» است؛چنان که دانش آموزدرمحیط مدرسه هم به قضاوت درموردخودمی پردازدوهم به قضاوت دیگران راجع به خوداهمیت می دهد.«با توجه به نظریه تعامل گرایی،هرفردی خودرادرآیینه دیگران می بیندومی شناسد.
علاوه برویژگیهای ارثی وزیستی که به صورت ژنتیکی به افرادمنتقل می شودافرادازطریق محیط ودرارتباط بادیگران نیزبه ویژگیهای خودپیمی برند»(رجب زاده۱۳۸۰) «ازنظرراجرزهرشخصی گرایش فطری به شکوفا کردن استعدادمنحصربه فرد دارد.این کارمستلزم
پرورش توانایی های فردیه شیوه هایی است که به بهبود وحفظ ارگانیسم خدمت میکنند.خودشکوفایی یک نیروی رشدوبخشی ازطبیعت ژنتیکی انسان است.»اولاندین،(۱۳۷۸)
بررسی عوامل موثر برخود پنداری مثبت دانش اموزان و نقش ان در موفقیت تحصیلی
برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.لازم به
توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰ تومان را انجام
نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.
بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک
نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر
مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در
تماس باشید.