پاورپوینت شش تم حرفه ای برای پروژه

پاورپوینت شش تم حرفه ای برای پروژه
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت شش تم حرفه ای برای پروژه

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت پاورپوینت شش تم حرفه ای برای پروژه در قالب pdf و با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت ارائه شده به نحوی طراحی شده است که علاوه بر زیبایی ظاهری (که البته قابل تغییر متناسب با سلیقه شماست) بسیارمناسب برای ارائه مقاله، پروژه و تحقیق برای دوره های لیسانس، فوق لیسانس و دکتری می باشد.

در طراحی این قالب سعی نموده ایم برای سهولت در دسترسی به موضوعات مورد ارائه منو باری تهیه نماییم تا به صورتی لینک شده با کلیک روی موضوع مورد نظر به آن اسلاید هدایت شد.

همچنین با تعریف نمودن دو کلید Home  و Exit برای برنامه می توان با کلیک کردن روی آنها به ترتیب به اسلاید اول هدایت شده و از حالت Slid Show خارج شد.

همچنین از ویژگی های این برنامه این است که با هدایت شدن از یک اسلاید به اسلاید بعدی، متناسب با موضوع مورد ارائه در هر لحظه رنگ تب آن موضوع تغییر کرده و از بقیه تب ها متمایز خواهد بود به نحوی که حاضرین متوجه خواهند شد شما درباره چه موضوعی صحبت می کنید.

پاورپوینت شش تم حرفه ای برای پروژه

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰ تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر