پاورپوینت تحقیق اخلاق جنسی

پاورپوینت تحقیق اخلاق جنسی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت تحقیق اخلاق جنسی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروژه پاورپوینت تحقیق اخلاق جنسی در ۲۶ اسلاید و با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از فصول ارائه شده در این فایل را مشاهده میکنید.

شرحی مختصر پیرامون پاورپوینت:

اخلاق جنسی به بحث پیرامون میل جنسی در انسان و توضیح آمیزش جنسی در انسان می‌پردازد. اخلاق جنسی به دنبال درک و ارزیابی اخلاق در ارتباطات افراد و رویکرد اجتماعی، فرهنگی و فلسفی مربوط به فعالیت‌های جنسی است. در گذشته آنچه که مربوط به اخلاق جنسی است با دستورهای مذهبی پیوند خورده بود. امروزه اخلاق جنسی مباحثی مانند هویت جنسی، گرایش جنسی؛ نبود تساوی قدرت در رابطه‌ها، سن قانونی، آمیزش جنسی در انسان و جلوگیری از بارداری را پوشش می‌دهد.

اهداف مهارتی

۱-توانایی نقد دیدگاه های افراطی یا تفریطی در امر غریزه جنسی را پیدا کنیم.
۲ – سنت های غلط و دست و پاگیر ازدواج در جامعه را شناسایی و نقد کنیم.

اهداف رفتاری

۱ – با توجه به راه کار های اسلامی ، غریزه خود را کنترل نموده و طبق عقل و شرع عمل کنید.
۲ – در امر ازدواج سختگیری های بی مورد را کنار گذاشته و اقدام کنیم.
۳ – فضائل اخلاقی عفت ،غیرت ،حجاب و…. را رعایت کنیم.
۴ – با سنت های غلط در امر ازدواج عملا مقابله کنیم.

پاورپوینت تحقیق اخلاق جنسی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر