تحقیق بصورت پاورپوینت بررسی رشد جنین

تحقیق بصورت پاورپوینت بررسی رشد جنین
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,000 تومان

توضیحات فایل:

تحقیق بصورت پاورپوینت بررسی رشد جنین

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت پروژه پاورپوینت بررسی رشد جنین در ۵۰ اسلاید و با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرحی مختصر پیرامون پروژه:

پاورپوینت  آغاز زندگی:

در هر یک از تخمدان های یک نوزاد دختر حدود ۴۰۰ هزار  تخمک نارس وجود دارد که هر یک از آنهاکیسه کوچکی به نام فولیکول دارد .پس از زمان بلوغ و شروع دوره ماهانه در مدت ۲۸ روز ، یکی از کیسه های کوچک بارور میشود و یک تخمک رها می سازد که از طریق لوله فالوپ به طرف رحم حرکت می کند .در بیضه های مرد حدود صدها میلیون اسپرم وجود دارد حال اگر ۱۴ روز پس از عادت ماهانه ، یکی از این اسپرم ها با تخمکی که در حال حرکت به طرف رحم است برخورد کند و درآن نفوذکند ….

بررسی رشد جنین

یکی از شایع ترین دلایل سونوگرافی ۳ ماهه سوم کنترل این مسئله است که آیا رشد جنین شما نرمال است .گاهی دکتر زنان و زایمان شما تشخیص می دهد که جنین نسبت به سن واقعی خودش ممکن است کوچکتر یا بزرگتر باشد .

در این حالت با انجام سونوگرافی و اندازه گیری به ویژه دور سر و دور شکم جنین بررسی می شود که آیا اندازه گیری ها در محدوده نرمال است یا اینکه با سن واقعی مغایرت دارد .

اگر همه اندازه گیری های جنین در محدوده نرمال باشد احتمالاً شما یک بچه با وزن متوسط به دنیا خواهید آورد . ممکن است دوهفته بعد از یک سونوگرافی مجدد درخواست شود چون بررسی رشد جنین در سونوگرافی های سریال نسبت به یک سونوگرافی تنها بهتر قابل ارزیابی است .

تحقیق بصورت پاورپوینت بررسی رشد جنین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

مطالعه بیشتر