پاورپوینت مقاله فناوری های قرن ۲۱

پاورپوینت مقاله فناوری های قرن ۲۱
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت مقاله فناوری های قرن ۲۱

دانش پژوهان گرامی در این قسمت پاورپوینت مقاله فناوری های قرن ۲۱ در قالب pdf و در ۴۵ اسلاید با کیفیت خوب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

پاورپوینت مقاله فناوری های قرن ۲۱:

فناوری های قرن ۲۱ سریعتر ،متصل شده ،هوشمندتر

سریعتر

این مقاله ، در مورد ایندهفناوری اطلاعات می باشد. فن اوریهای دیگر به اندازه فناوری اطلاعات دارای رشد سریع نمی باشند . چه در ابعاد فنی و یا کسب و کار. حتی اگر کسی بتواند پیش بینی کند که نرخ رشد انبه سرعت درحال افول است ،باز به اندازه کافی سرعت خواهد داشت که به نواحی جدید زندگی ما که هنوز قابل پیش بینی و شناخت نیست تاثیر بگذارد. پیش بینی ها به دنبال این ساختار در ذهن فرمول بندی شده اند .

متصل شده ،هوشمندتر

متصل شده و هوشمندتر دو ویژگی مکمل هم در فناوری اطلاعات هستند. سیستم های
فناوری اطلاعات می توانند عملکرد بسیار استادانه و شایسته ای در توانایی ارتباطات در زمان را به نمایش بگذارند .

ارتباطات راه دور و توانمندی های شبکه ای که اطراف ما هستند؛ابزاری جدیدبرای برقراری ارتباط با کامپیوترها و توانایی های کاربر هستندکه موجب ایجاد دقت در سیستمها ودر تعاملات خود با انسان ها و در نهایت با کسب و کار و تحولات ناشی از این توانایی های فنی می شوند.

پاورپوینت مقاله فناوری های قرن ۲۱

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر