پاورپوینت روانشناسی رنگها

پاورپوینت روانشناسی رنگها
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت روانشناسی رنگها

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت روانشناسی رنگها در ۲۷ اسلاید و با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از فصول ارائه شده در این فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر پاورپوینت :

با وجودی که اثر رنگ ها تا حدودی ذهنی است و در مورد اشخاص مختلف فرق میکند امّا برخی از تاثیرات رنگ ها دارای معنی یگانه ای در سراسر جهان هستند. رنگ هایی که در طیف رنگ های در ناحیه قرمز قرار دارند به عنوان رنگ های گرم شناخته میشوند که این دامن هاش از احساسات گرم و صمیمانه تا احساس خشم و عصبانیت متغیر است.
رنگ هایی که در ناحیه آبی قرار دارند، رنگ های سرد نامیده میشوند و شامل آبی، ارغوانی و سبز هستند. این رنگ ها معمول  آرامش بخشند امّا گاهی نیز ممکن است احساس غمگینی و بی تفاوتی را به ذهن آورند.

در زمینه روانشناسی رنگ‌ها، روانشناسان تست‌های متعددی طراحی و اجرا کرده‌اند که اطلاعات مفیدی در مورد شخصیت انسان عرضه می‌کند. ترکیبات رنگی که توسط فرد انتخاب می‌شود نمودی از شخصیت و ویژگی‌های روانی او است. تحقیقات نشان داده است که افراد به رنگهایی علاقه بیشتری نشان می‌دهند که در چهره آن‌ها به کار رفته است، رنگ پوست، چشم‌ها، مو بر ترکیب رنگی ای که افراد ایجاد می‌کنند تأثیر بخصوصی دارد. در کنار این ترکیبات رنگ‌هایی به کار می‌رود که تضاد شدیدی با هم دارند و به نظر خود فرد هماهنگی بسیاری به دیگر رنگ‌ها دارد، در واقع این رنگ‌ها رنگ‌های ذهنی فرد است.

پاورپوینت روانشناسی رنگها

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر